Photoblog.pl

Załóż konto

wzrost; 167 cm / waga ; 56,5 kg 

2012/08/28   

 

« następne   poprzednie »

piekns ;o ! 

 

dziewczynki przpraszam ze nie bylo mnie tutaj przez weekend i poniedzialek ,ale mama miala wolne i  pojechalysmy za miasto ;)

 

slicznotki moje kochane mam newsa ;)

ostatnio strasznie mi sie nudzilo wiec postanowilam pocwiczyc angielski na omegle i poznalam tam chlopaka w moim wieku ktory tez mieszka w Londynie dobrze nam sie gadalo ,wiec pozniej przenieslism sie na skypa a jeszcze pozniej wymienilismy sie numerami telefonow , gadalismy kilka razy a na dzisiaj umowilam sie z nim na spotkanie , troche sie cykam bo nie gadam dobrze po angielsku , ale w sumie jak gadalismy to bylo spoko . trzymjcie za mnie kciuki - wieczorkiem bedzie relacja ;)

7 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika beautyforlife.
czasnazmianybedechuda  - 25/10/2012 15:17:04
dziewczynę ze zdjęcia znam osobiście wyniszczyła się tym odchudzaniem mówię serio więc nie brała bym sobie jej za przykład
Junior tobebeauty  - 28/08/2012 23:00:08
trzymam kciuki! i opowiedz koniecznie jak było!
sizeminus  - 28/08/2012 22:21:27
mam nadzieje,ze bedzie bardzo, bardzo miło ;D
bedewazyc50kg  - 28/08/2012 21:06:36
No i jak było, opowiadaj! <3
iwantyoudear  - 28/08/2012 15:17:50
świetnie!:D
zapraszam ;>
szczuplychud  - 28/08/2012 14:27:16
Powodzenia ;** czekam na relacje ! ;)
chocolattemonster  - 28/08/2012 12:13:48
Powodzenia na spotkaniu. Trzymam kciuki :**

Najnowsze wpisy

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wszystkie wpisy