Photoblog.pl

Załóż konto

wzrost; 167 cm / waga ; 56,5 kg 

2012/08/21   

 

« następne   poprzednie »

jejku cudowny dzien serio ..

ktora dziewczyna nie lubi zakupow <3

kupilam sobie sliczny sweter z h&m , spodnie z zary i conversy biale niskie , a !  jeszcze moja ukochana wode owocowa ktora ma 10 kcal w 500 ml <3

kupilm jeszcze nerdy zwykle z przezroczystymi szlami, nie wiem co mnie naszlo , ale spoczko sa ;D

jutro moze dodam kilka moich fotek 

kocham Was dziewczynki i tak sobie myslalam ze skoro mamy takie fajne kontakty ze soba to czemu nie pogadac czasami na skypie i nie powymieniac sie radami .. co myslicie ?;>

jeszcze napisze , ze wybaczyam chlopakowi , za bardzo go kocham zeby zerwac . zobaczymy jak bedzie dalej <3

 

 

lece poczytac wasze wpisy slicznotki moje kochane <3

4 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika beautyforlife.
Junior tobebeauty  - 21/08/2012 22:54:28
nie ma to jak udane zakupy :)
leanlife  - 21/08/2012 22:34:52
Białe conversy <3. A co do chłopaka to doskonale Cię rozumiem, ja to mojemu wszystko bym wybaczyła tak bardzo Go Kocham.
bedewazyc50kg  - 21/08/2012 21:44:05
Cieszę się że Miałaś udany dzień :-*
Junior befitchallenge  - 21/08/2012 21:42:50
Dodaję ;*

Najnowsze wpisy

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wszystkie wpisy