Photoblog.pl

Załóż konto

wzrost; 167 cm / waga ; 56,5 kg 

2012/08/01   

 

« następne   poprzednie »

kurde bylam dzisiaj biegac i na poczatku zalozylam , ze bede biegala 2 godzinki , ale nie wiem jakim cudem spedzilam w tym parku 3,5 godz (oczywiscie nie biegalam non stop robilam malutkie przerwy). Bieglam i nie moglam sie zatrzymac moze inaczej nie chcialam .. okazalo sie jeszcze , ze w tym przecudownym parku jest "darmowa silownia na powietrzu" normalnie stoja maszyny do swiczen i wlasnie tam spedzilam godzinke , czuje sie naprawde super i jestem strasznie zmeczona , ale jutro tez lece ! <3

 

 

 

teraz zajrze do was moje sliczne <3

                                                                                                                                      + jezeli chcecie zdjecie mojej twarzy to piszcie a co ujawnie sie <3

 

Baletnica 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 

4 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika beautyforlife.
blairxserena  - 01/08/2012 21:21:43
ujawnij sie ! : D
łąaa ale ci fajnie, u mnie w meiscie pewnie by to zabrali do domu ;p
bedewazyc50kg  - 01/08/2012 20:59:50
Ja po 20 minutach biegu umieram. Gratuluję ! :D
beautyforlife - 01/08/2012 21:00:18
a dziekuje dziekuje ;)
bedewazyc50kg - 01/08/2012 21:08:33
Pokaż twarzyczkę *,*

Najnowsze wpisy

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wpis beautyforlife

 

Wszystkie wpisy