Photoblog.pl

Załóż konto

STOPROCENT 

2011/02/06   

SEX&DRUGS.

« następne   poprzednie »
SEX&DRUGS.

"

taak, skarbie ;*

WŁAMAŁAM CI SIE , uhuhuh =.=

tak wiec, pomijajac to, ze jest w pizdu zjebanie, bo jestem chora.

i kocham Cię za tą cudowną piątkową chyba szesciogodzinną rozmowę. <3

JESTEŚ MOIM NAJCUDOWNIESZYM SKARBEM ! ;**

i nie spierdol tego , haha :D:D

taak, dokłądnie.

to jest groźba.

Boże, kurwa.

co za farmazony ja tu gadam.

-.----------

pomińmy too, ze jestem dziewczyna, a naprzeklinałam się tu w CHUUUJ XDD


Bartuś skarbie,

01.10.10r , pamietasz? :<

uhuhhu, życie. :

"[...] ale prawdziwa miłość przetrwa każdą rozłąkę."

 

taak, taak :D

i KOCHAM CIE ZA TO, ze Ci szukam ciuchów. :*

a Ty to "LUBISZ" :D

ii taak wiem, ze kochasz mnie ;P ;***************

TESKNIE ZA TOBĄ DEBILU MOJ SŁODZIUTKI :*:*:*:*!

 

doobra, wiem, ze skrzywdze tym zdjęciem ludzi,

ktorzy będą musieli na nie parzec. :D

ale i tak Cię Kocham BRUDASIE! :*:*:*!

 

 

 

1 komentarz
bartuswro  - 06/02/2011 17:57:58
ja Ciebie też kocham :** Kasia ; ** ;)

Najnowsze wpisy

Wpis bartuswro

 

07 . 04 . 11 *

 

Wpis bartuswro

 

Wpis bartuswro

 

Wpis bartuswro

 

kiss me , bejbi ;*

 

SEXMICIESKARBIE.

 

SEX&DRUGS.

 

Wszystkie wpisy