Photoblog.pl

Załóż konto

Semper Fidelis 

2010/02/17   

 

« następne   poprzednie »

Jak zobaczylam ten koncert to normalnie sie na kawałki rozpadłam.

kocham ich kurwa a nawet na nich nie zostałam...

a nastepny raz w najgorszym wypadku za 2 lata ale w sumie to wierze,ze nastapi on wczesniej ;D

i to,że na nich nie byłam to tylko moja wina wiec co sie przejmuje .

 

kolejna mądra rozmowa z moim bratem za mna ^^

doszlam do wniosku,że on jest mądrzejszy od polowy moich znajomych.

no chyba,ze udaje w tej rodzinie wszystko jest mozliwe ;P

 

zdjecie mi sie strasznie podoba az sobie na tapete dalam.

 

poza tym sciągam sobie zajebista płytke Sadistika ;D

i nie pozostalo mi nic innego tylko czekac do 26 lutego ! ;)

 

i do 18stki ^^

 

 

M;*

;]]

Sadistik-November

 

 

 

 

 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wszystkie wpisy