Photoblog.pl

Załóż konto

Semper Fidelis 

2010/01/10   

 

« następne   poprzednie »

haha z wacusiem;D

no to jutro przejebany dzien.

matma,historia,matma,matma,moze informatyka.

niby cztery lekcje tylko ale te trzy matmy to jak 5 innych lekcji.

mam nadzieje,ze jednak nie bedzie trzech,moze chociaz dwie ?

a na wagary ni ma z kim isc.

moglam isc w ten czwartek to jutro bym zostala,kurwa.

mam nadzieje,ze nie bedzie pytac chociaz umiem teoretycznie...

 

 


 


`zadac sobie pytanie jakie jest me pragnienie,

zostac tu ?

tu gdzie mam bliskich czy odejsc stad samotny z tym wszystkim ?

ja pozostane soba do konca mego zycia,

mozecie na mnie liczyc to nie jest tajemnica,

pomoge Wam,tak jak Wy to robicie,szanuje Was i szanuje swoje zycie.`

 



 

2 komentarze
lansblansimarchewki  - 11/01/2010 11:56:25
fajna ta fota , ale na przyszłość nie bądz tak blisko rury xd
zuzkaaaaa  - 10/01/2010 21:45:53
wiem gdzie to jest!.
tam kury były kiedyś nadal są?

Najnowsze wpisy

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wszystkie wpisy