Photoblog.pl

Załóż konto

Semper Fidelis 

2010/01/10   

 

« następne   poprzednie »

hahaa tym razem stare bardzo.

ale po dzisiaj beda nowe,tzn powinny być ;D

mam konto na demotywatorach,załozylam zeby moc dac plusa jedynemu madremu z serii polska muzyka ;D

potem smigamy na WOŚP ;]

jeszcze tylko musze sie naucyc praa Talesa,ktore zreszta juz umiem prawie.

to jest łatwe jak sie slucha na lekcji pani nie muzyki...haha fajnie sie masz ;P

bede miała 10 zł wypłaty haha ;D

czuje sie fajna,no to helou.

poszukuję świadka na bierzmowanie w postaci dziewczyny ktora juz to przeszła.





jestes eS do De ,hahah.


Prawda na 100 % ! ;D

 

 

 

 

 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wpis bananowabb

 

Wszystkie wpisy