Photoblog.pl

Załóż konto

Tylko prawda otwiera tak oczy.. 

2011/01/01   

Tygrys!

« następne   poprzednie »
Tygrys!

Tak, tak to mój mały kciuś jak był malutki, tzn. teraz też jest maulutki, ale nie tak malutki.

 

Podsumowując rok 2010.. był on napewno inny..

skończyłam 18 lat, weszłam w tzw. "dorosłość",

moja mama skonczyła 50 lat <pół_wieku>,

nie dawno zmarła moja babcia.. w sumie byla to dla mnie pierwza utrata kogoś bliskiego w świadomym wieku,

powiększyła się nam rodzina jak widaźć na zdjęciu.. mamy kota,

byłam pierwszy raz w życiu w Stolicy, ba i to nie raz!

rozpoczęłam klase maturalną.. a co za tym idzie w końcu wraz z rokiem 2011 mogę śmiało powiedzieć "jestem TEGOROCZNĄ maturzystką",

zdałam próbną maturę z matmy (no z polksiego też, ale to akurat nie ejst osiągnięcie jak dla mnie),

i tak ogólnie wiem, że to głupier bo jestem młoda, ale odczówam, że się starzeję się, nie mam tyle energii co kiedyś, lubię sobie czasme posiedzieć w domu, zawsze dużo spałam, a teraz jeszcze więcej..

 

Od dzisiaj za 2 tygodnie mam studniówkę.. co wcale mnie specjalnie nie cieszy. Dobrze, że już mam chociaż sukienkę.. jeden problem mniej. Bo studniówka to same problemy. Ale spoko za 2 tygodnie i 1 dzień będzie już po wszystkim.. w ogóle to co fajnego w tej studniówce.. że mi 100 dni do matury zostanie?! ja nie wiem, czy jest tu się z czego cieszyć i co świętować.

 

Chyba wiem już co ze studiami..

składma na 1 może 2 kierunki to Katowic.. jak się dostanę to zostaję tu..  jak mnie nie przyjmą to wyjeżdżam stąd na studia na 3 lata.. nie wiem gdzie każde większe miasto w Polsce może być.

 

do matury 122 dni.

zaczynam się uczyć.

teraz.

dzisiaj.

2 komentarze
elser - 05/01/2011 18:02:20
eeee bedzie dobrze! Grunt to dobre podejście, na prawdę, bo od tego sie wszyyystko inne zaczyna! :D
Studniówkę przetrwasz i jeszcze powiesz, że Ci sie podobalo :D a co do matury, to masz jeszcze troche czasu, dasz rade :D
tulipaanek  - 03/01/2011 9:05:17
będzie dobrze !. <3.
kotek jest cudowny. ;** . ;d

Najnowsze wpisy

łihahaha

 

nóżki ;D

 

bal! niech żyje bal! :D:D

 

Tygrys!

 

hahaha :D

 

moja nowa miłość :)

 

wakacji koniec zbliża się..

 

start start start

 

Wszystkie wpisy