Photoblog.pl

Załóż konto

Czerwony lakier

Dodane 14 KWIETNIA 2021 ze strony mobilnej , exif
Wyświetleń: 286

 

Siemka Żuczki!

 

Trochę odetchnęłam od wirtualnej rzeczywistości i chyba już mi wystarczy :)

 

Szybki flash ostatnich wydarzeń:

1. Nadal jestem nękana przez byłego, nadal mi ubliża i poniża. Najgorsze, że robi to przy dzieciach. I nadal kminię jak się z tego wymiksować nie robiąc nikomu zwłaszcza dzieciom szkody. Niby każdy mi mówi zgłoś to na policję, ale co dalej? Co zakaz zbliżania się do mnie a co z dziećmi? Przejebana patowa sytuacja.

 

2. Nie mam pracy. Nie przedłużyli mi etatu, a szczyt chamstwa jest taki, że w moim ostatnim dniu pracy przyszła nowa laseczka i szefowa przy mnie z nią rozmawiała o przyszłości w firmie na.... t moim stanowisku. Ta dam cyyyyt. Kurwa No nie ugram w tym mieście nic. Zaściankowe mieściny żądzą się swoimi prawami. Nie masz pleców nic nie załatwisz nawet pracy. Wiec zostałam przyciśnięta do ściany z nożem na gardle.

 

3. Jak już tak stałam pod tą ścianą z tym nożem wrzynającym się powili w moje ciało, złapałam się czegoś czego zawsze unikałam i nie! nie jest to prostytucja! Przeszłam przez 4 etapy zarabiania kasy na podstawie wniosków w programach partnerskich. Wątpiłam czy to ma sens, No wiecie jak to brzmi - wypełnij wniosek a będzie kasa. Trochę wieje naciąganiem być może wyłudzeniem i do końca miałam w sobie strach, że kurwa coś po drodze się spierdoli i będzie gnój z tego. Ku mojemu zaskoczeniu nic z moich podejrzeń nie okazało się prawdą, więc jest szansa, że jak trochę się przyłożę, to mimo braku etatu będę mieć za co wyżywić dzieci i siebie.

 

4. Grafikowanie idzie do przodu. Bardzo powoli ale nadal do przodu. Na szczęście otwierają przedszkola i żłobki, więc będę mieć więcej czasu na wszystko. Bo jakoś z Gabi nad głową marudzącą nudzi mi się powie się w coś innego ze mną i Lilią dosłownie uwieszoną na cycku No nie da się zbyt wiele zdziałać.

 

Teraz kminię co zrobić by przyciągnąć do siebie ludzi jak zbudować tak zwaną markę osobistą, bo bez tego mimo chęci i pracy i wysiłku i wsparcia grupy, lidera i mentora nic a nic nie wypali. Może macie jakiś pomysł? Jesteście tu ze mną może podpowiecie mi dlaczego tu ze mną jesteście co sprawiło że czytacie i komentujecie? Muszę na czymś oprzeć swoją strategię bycia w mediach społecznościowych a za cholerę nie wiem jak to zrobić. Trochę brakuje mi pewności siebie.

 

W każdym razie trzymajcie za mnie kciuki!

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika aniolek4223.
Photoblog.PRO artru Trzymaj się tam. Mówię to całkiem poważnie, trzymaj się. Cieszę się, że działasz w kierunku z walką z tymi wszystkimi przeszkodami, które cholera.. pojawiają się na twojej drodze...
Trzymam kciuki!
15/04/2021 17:05:32
aniolek4223 Serdeczne dzięki!
15/04/2021 20:35:14
abyaby999 Nie pomogę, nie doradzę w budowaniu "marki osobistej". Pojęcia nie mam, jak to ugryźć. Sprowokowałaś, bo przecież jestem jednym z Twoich czytaczy. Podoba mi się na pewno to, że na problemy nie reagujesz załamaniem rąk, nie obrażasz się na los, tylko szukasz rozwiązań i działasz. Nawet takich, o których istnieniu nie miałem wcześniej pojęcia. No i dystans. Myślę, że masz dość spory do samej siebie. Taka kurde przeciwność mnie, a to ciekawi ;)

Trzymam!
14/04/2021 20:18:16
aniolek4223 O taką odpowiedz mi chodziło :) dziękuję bardzo za poświęcony czas, bo na bank musiałeś chwilę się nad tym zastanowić ;)
14/04/2021 20:46:02
Photoblog.PRO lilina Poczytaj Pawła Tkaczyka. specjalizuje się w tworzeniu marki osobistej, ma świetny newsletter i mega książkę - Narratologia. Sama siedzę w finansach i wiem, że może być to temat przezabawny i mega ciekawy, więc może z jego wskazówkami uda Ci się przebić :)
14/04/2021 18:49:59
aniolek4223 O dziękuję bardzo za podpowiedź!
14/04/2021 19:43:28
Photoblog.PRO pamietnikpotwora Zależy też co tam jest w tej umowie partnerskiej (jaki produkt), może spróbuj wykonywać swoje zdania w kreatywny sposób? Jakiś mniej oklepany, czy spróbować wymyślić coś nowego.
14/04/2021 13:57:11
aniolek4223 To sektor finansowy. Mam doświadczenie w kadrach i rachunkowości. Ale musi to chwytać i być ciekawe, dlatego na bazie tej wiedzy raczej ciężko zbudować sieć obserwujących.
14/04/2021 14:35:33