Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane ze strony mobilnej
Wyświetleń: 111
Mam wrażenie, że dawno mnie tu nie było. Spoko, że wróciły stare zdjęcia, bo sie wcześniej nie wyświetlały. Teraz czekam na powrót mojego avatar, bo był zaaaaajebisty! (I trochę się napracowałam nad jego zrobieniem).

Zajebisty to jest też mój mąż :) kocham go bardzo

Różowa poprowadziła ze mną fajną rozmowę i poprawiła mi humor ^^ Czasem powracam do zapisanych screenshotów.

Błękitna się wyprowadziła :( Ogromny smutek, bo zawsze było do kogo wpaść na kawę po pracy. I było z kim w rummikuba pograć.



Eh... i tak jakoś to życie się toczy. Nikt nie wie co to będzie dalej. Każdy ma jakąś nadzieję. Każdy się stara. Ja też, ale wciąż wydaje mi się, że za mało, bo efekty końcowe są... no za mało ich jest. A może nie umiem docenić tego co sama robię? W końcu w tym tygodniu wykonałam kilka szkiców i nową pracę w grafice. Może sama nie wiem czego chcę... W zasadzie chcę banałów - własnego mieszkania z mężem, które urządzimy po swojemu, jakiejś spoko pracy, która nie będzie mnie wykańczać i będzie dawała taki zarobek, że stać mnie będzie na wyjścia na kawę na miasto i jakiś sporadyczny wyjazd. Reszta w dużej mierze może być dowolna. I to tyle. Ale moja odporność na stres jest zerowa, chyba, i przez to do wielu rzeczy, wydaje mi się, się nie nadaje. Taki zjeb ze mnie. Ale wciąż mam nadzieję, że w głowie się rozsupłają węzły z niewiary, nerwów, stresu, że się poukłada i ustabilizuje, a ja będę z życia czerpać satysfakcję.
Na razie wszystko mnie wnerwia :P że trzeba rano wstać, że zimno, że pada, że jakiś dzieciak w autobusie głośno gada. (Boszu... wysiadł! Jak dobrze ^^)
Wracam do domu. Tam jest dobrze ^^
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika alienonearth.
Photoblog.PRO saphirra A wiesz, że to samo dzisiaj pomyślałam? Kurcze, dawno Jej nie było, ciekawe co u Niej ;) <3
15/04/2021 15:29:36