photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 9 PAŹDZIERNIKA 2009

:P

Takie sznekowe :D

Stare xD

Na Astorze :)

 

Jutro konie xD

 


 

Hehe, dzisiaj :P

Po lekcjach najlepiej ;)

W MaUpie xD

 

A później przez ulicę ^^

I prawie mnie ktoś przejechał xD

'O Jezuuu!' ;P

Beka ^^

 


 

A później u Pati :)

Lurowanie Punisher'owi [a właściwie Toffix'owi] ;*

'Od niej sie nie ucz' hehe xD

I na solo mnie wyzwał ;P Jeszcze zobaczysz co ja potrafię :P

Przy najbliższej okazji ;)

 

Punisher [Toffix] . . . i Hayabusa . . . the best! ;D i vampires . . . też xD

 

Fajnie że wróciłeś Punisher do niebieskich ;) ;*

Przynajmniej ma mnie kto expić [razem z vampires oczywiście] ;)

 


 

I przystanek ;)

Ci trąbiący 'moi koledzy' xD

Hehe, my wiemy, co nie, Pati? ;>

Komentarze

~pati Ślicznie ;**
oj ta my wiemy :D
11/10/2009 0:39:32
rudamm Moze Ci się zdaje ; P .
Albo się siodło przekrzywiło . ; P
10/10/2009 20:45:04
kasia1195 Oj Agaa, ty MaUpo jedna xd ; d.

< 3
10/10/2009 13:58:28
czegosietulookasz fajniee ;D
10/10/2009 13:53:03
rudamm ; P .
09/10/2009 21:34:06
arisav boskie jest ;))
uwielbiam konie ; *
09/10/2009 21:21:16

Informacje o agniecha1995


Inni zdjęcia: Lato 2024r. rafal1589Pikabello o to ja! ;) kamilo668Nowe Wojskowe skarpety HERDENSON kamilo668New tol laurin13763. atana;) virgo123;) virgo123;) virgo123Stajnia Konia Rafała wittchen31144 akcentova