Photoblog.pl

Załóż konto

To nie Bajka .  

2010/08/20   

 

« następne   poprzednie »

Hejj ; °° .

Dawno nie pisalam ;P .

Z powodu ze jestem we Francjii ^^,

I nie mam zdjec na kompie . -,-

Heh . To zdjecie robione pewnego dnia przy zachodzie slonca ;)).

Widokk z Mojego Okna ;] .

Na ktorym lubilam siedziec < 3 .

I patrzec xdd ! .

No ale oczywiscie jest t ojuz uniemozliwione bo mam nowe okna .

No i parapet jest mniejszy !  .

I sie nie mieszcze ;P

Wiidac jeszcze jak robia Brame Brentowska ^^,

Wgle. Sorry za te wszystkie bledy ktore popelnilam i ktore popelnie .

Nie mam na tej klawiaturze we Francji polskich znakow .

No a wiec jestem od 7 Sierpnia we Francji . !

A jest juz 20 ! .

16 URODZINKI PATTII <333 ! .

NAJLEPSZEGO ;D .

No a wiec jestem juz 13 Dnii ! .

A jeszcze zostalo mi 8 ....

Chetnie bym juz wrociila . Bo TESKNO ! .

Wgle . Widzialam Wieze Eifla xP .

Spoczkooo ^^,

No Bylam w Paryzuu Nad morzeem i ogolnie xd .

Cergy,Eragny,Poissy,Caen,Rennes itd.

Tylko te nazwy zapamietalam xd .

Kupilam sobiee ciuchyy ^^,

2 pary spodni.Torbe.Buty.Bluzke.Arafatke.Korale.

UPOMINKI ! <3 .

Eben I Casper mnie mecza xP .

(Jorki) Tylko liza i zebym glaskala Eben .

Przychodzi do mnie i sie kladzie zebym ja glaskala po brzuszku xd  .

A jak jej nie glaszcze to ona robi slodkie oczka i noskiem popycha moja reke

lub mnie lize ;P taki maluuch z niej xd Bo to miniaturka .

A Casper potrafi mnie lizac pare miinut . !

Nawet jak go odpycham -,- .   xd  !

Fajnie tuuu nawet ;)) . Tylko ze teskno za Gda <3 ! .

Te codzienne dlugie spacery z psamii ^^, .

Znam juz prawie cale osiedle ! ;D .

Wiem kto gdzie mieszka . Kojaze ludzi xP .

Wiekszosc mieszka tu murzynow xd .

No ale spoko xdd . Poznalam Romana xd .

Spoko Facet ;dd ! .

Bedzie mii tego wszystkiego brakowac ! ; (( .

Glopio tylko ze to mieszkanie jest przy samych torach .

Lub ze te tory sa przy samych domach ! .

Nie powinno tak byc xd .

Mam pobudke rano xd gdy psy wskakuja i liza lub szczekaja .

Mam FOTY ;D ! .

Wgle . ! Nie podziekowalam za Moje pozegnanie jak wyjezdzalam ! xd

A Wiec Dziekuuuje ; °° .

Bylo Becznie % ;dd ! . Ci co wiedza to wiedza komu dziekuje ^^,

Wiec nie musze wtajemniczac ;P .

Denks rowniez za prezenty ;)) . Za inne dlugie pozegnania rowniez xd.

Niewiedzialam ze tak bedzie xP .

Myslalam ze poprostu sobie pojadee ^^.

Chcialabym tu przyjechac z Fajnymii Ludkamii ;dd .

I spedzic z nimi wakacje ! <33 .

Bo tu jest tyyle Fajnych miejsc ;oo .

Zapomnialam wspomniec o jeziorze ! <3

I tyym wielkiim Polu ? niewiem jak to nazwac xd .

Poprostu wokol calego jeziora (bylam w okol ;P) jest tyyle miejsca !

Trawa w okol ! gorki tez sa . ^^

Niewiem cio napisaac ! -,- .

Poprostu jest Biscie <3 ! .

I chce wracac do WAS ;D ! .

Too Paa ; ** .

1 komentarz
pati - 21/08/2010 11:59:20
o, siema siema :d widzę że napisałaś nootkę. FAJNIE :P dziękuję za życzonka <3 porób zdjęcia, jak wrócisz będę chciała je zobaaczyc ; dd / i nie dziękuj za te pożegnanie, fajne było hehehe ;dd /; ****

Najnowsze wpisy

Wpis agatkowaa

 

dupa.

 

uhuhuh . ;d

 

hahah ;d .

 

HAHA :D !.

 

; >

 

JOŁ :* .

 

NO SIEMA :D ! .

 

Wszystkie wpisy