Photoblog.pl

Załóż konto

MRAU *___* 

2013/01/18   

2

« następne   poprzednie »
2
Kategoria:
Rap

Rap

 

***

 

Są takie chwile w których mam dość wszystkiego,
Wtedy powtarzam sobie, nie poddam się ziomuś nic z tego

 

Kocham swe życie, dziękując za swe pasje
Ja kocham to co robię, będę robił to zawsze

 

Pytasz kim jestem a ja wciąż jestem tu sobą
idę śmiało przez życie, wciąż z uniesioną głową

 

Chwile temu byłem gnojem latającym po karpackiej
teraz jestem tylko starszy niech zostanie tak na zawsze

 

Mogę dać Tobie wszystko i być Tobie tak bliskim I chcę tylko Ciebie w zamian, bo to Ty jesteś tym wszystkim.

 

Bo wolę żebyś nie istniała niż żyła obok mnie i kiedyś to zrobię wiec przygotuj się na dłonie w krwi.

 


Dzisiaj znamy się gorzej bowiem musieliśmy dojrzeć. I mijamy się na dworze często unikając spojrzeń. I myślę o niej ciągle choć byliśmy niepoważni i brak mi jej najmocniej lecz to mój wymysł wyobraźni jest.

 

Z jednym większym krokiem mógłbym ciebie zabić Przecież do perfekcji nauczyliśmy już siebie ranić.

 

Kiedyś flaszka na trzech wypijana w parku, która ktoś z nas wyniósł starym z barku szybko podawana z reki do reki zacieśniała nasze szczeniackie więzi.

 

Ziomek był zakochany i nie obeszło się bez łez,
dzisiaj biega naćpany, miał emocjonalny chrzest.

 

Od dawna nie obchodzi mnie co o mnie mówią ludzie,
co prawda, a co nie prawda wieem i chuj wam w buzię.

 

Dziś kurwa żałuję nieskończone cztery klasy Wiesz nawet bez pieprzonej tu dorywczej pracy Lecz wolę tu pchać towar nawet jeśli mam stracić Niż za marne grosze rozwieszać po mieście plakaty

 

Ratujcie kumpla, bo przegra, przechla się, a lubi wypić, albo biedak się przećpa i zdechnie w nocy na ulicy.

 

 Poznasz smak słów składanych na odpierdol, obietnic które w godzinach rannych bledną

 

Twoje cierpienie równa się moje, razem przeżyjemy niejedną paranoję

 

Idę o zakład że wszystko będzie grało, Ułoży się kochanie co by się nie działo.

 

Żyjąc cudzym życiem wkońcu zabijesz własne

 

***

Na dzisiaj to tyle

Możecie wysyłać swoje linki fbl :>

3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika 69opisow.
killsyoureyes  - 25/01/2013 14:39:29
Super ;*
cytatolannd  - 18/01/2013 20:37:53
Świetne ;*
Junior wyslijdomniezdjecie  - 18/01/2013 16:59:08
chcesz przerobić zdjęcie ? zaglądnij :)
+ dodaj do znajomych :)

Najnowsze wpisy

2

 

1