Photoblog.pl

Załóż konto

JEDYNY TAKI TRÓ BLOG xD 

2010/09/06   

TRÓ MIŁOŚĆ ISTNIEJĘĘĘ !!!

« następne   poprzednie »
TRÓ MIŁOŚĆ ISTNIEJĘĘĘ !!!

Miłość - Rozmaitość użyć i znaczeń, połączona z zawiłością opisywanych przez nią uczuć, powoduje, że miłość jest niespotykanie trudna do zdefiniowania, nawet w porównaniu do innych stanów emocjonalnych. (Wikipedia.)


Schemat Miłości według Prof. Romana W:


  • M - "Marka" - czyli im lepsza, droższa tym fajniej xD jak z samochodami ;) można sie tró przylansić na NK xD
  • I - "Irracjonalizm"- czyli np. jak to bywa na filmach "Zabiłam go... tak strasznie go kocham" NIE SKUMASZ xD
  • Ł - "Łączność" - najlepiej w sieci komórkowej xD chwilowy jej brak = 500 esów "czemu nie odpisujesz kochanie? :("
  • O - "Osoba" - bo kochać drzewo jest trudno xD A kochanie Hajsu to juz inna odmiana miłości xD
  • Ś - "Śruba" - chyba każdy z was słyszał "nie wkęcaj sie tak w to!" PRZEDAWKOWANIE = Werteryzm (ciota? Bartło mówi, ze nie xP)
  • Ć - "Ćmy" - bo to co w brzuchu sie ma to nie motyle, a Miłość wcale nie zawsze bywa taka piękna (za poważnie? :P)


<3 <3 <3  A teraz trochę z archiwum xD


Dak'kon 16:14:57
to co kiedys mowilem.. ze ludzie szukaja szczególnie w młodym wieku uczucia, a nie konkretnej osoby
Dak'kon 16:15:07
i ze nie ma wyjatkowosci :P


Roman (5-09-2010 23:18)
kurwa co serial czy film
Roman (5-09-2010 23:18)
milosc = ruchanie xD

Roman (5-09-2010 22:48)

a gdzie romantyzm itd? <lol2>
Bartło (5-09-2010 22:48)
phi
Bartło (5-09-2010 22:49)
jak pała stoi
Bartło (5-09-2010 22:49)
romantyzm znika
Bartło (5-09-2010 22:49)
xD


Hasło dnia "Wyborna Herbatka!" - hi hi hi ^^

Cytat dnia "Że wlatuje jednym a wylatuje drugim" xD


RUCH POMOCY GŁUCHYCH ROMANÓW !!! WSPOMÓŻ NAS JUŻ DZIŚ !!! Wyslij esemesa o treści "pomagam" pod numer 694801046 !!! xD

14 komentarzy
Info

Użytkownik ziomyzdzielni
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

ladyligeia  - 24/09/2010 14:06:56
"kochanie Hajsu to już inna odmiana miłości" zdaje się, że trudno to nazwać miłością. Szkoda, że język polski pod tym względem jest tak niedoskonały, że jest tylko jedno określenie na różne uczucia. Przez co dzieci czasem mylą pojęcia i wypisują na n-k wielkie słowa, które nie mają wielkiego znaczenia. Ech...
ladyligeia  - 24/09/2010 14:06:30
"kochanie Hajsu to już inna odmiana miłości" zdaje się, że trudno to nazwać miłością. Szkoda, że język polski pod tym względem jest tak niedoskonały, że jest tylko jedno określenie na różne uczucia. Przez co dzieci czasem mylą pojęcia i wypisują na n-k wielkie słowa, które nie mają wielkiego znaczenia. Ech...
nawmi  - 10/09/2010 20:00:25
kiedyś juz było coś z tą sagą? chyba na nk? no nie dakkon? xD
pastereczka  - 09/09/2010 16:51:36
Nie chce grobu, macie mnie spalic i trzymać moją urne nad kominkiem. Albo powróce i sie zemszcze!
nawmi  - 09/09/2010 9:34:02
wy to macie ładne porycie na bani :D
siemo - 07/09/2010 16:15:18
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
pastereczka  - 06/09/2010 20:39:37
Jak to nie motyle? ;C
pocz - 06/09/2010 20:54:26
serce- pompa do krwi ;)
ziomyzdzielni - 06/09/2010 21:02:32
"A serce to nie serce- to tylko kawał mięsa!" xD
pastereczka - 06/09/2010 21:02:48
od mózgu do ręki biegnie drucik nie nerw
jastamo  - 06/09/2010 19:14:54
Eeeej xD
pocz  - 06/09/2010 16:48:56
Werter był ciotą ;d
Trochę zbyt dołujące są wasze rozmowy ;c
Ja nadal wierzę w romantyzm :D
jastamo  - 06/09/2010 16:42:17
Roman nie jest bardziej głuchy ode mnie : p
Heeej, miłosć istnieje! ^^ Nie znacie sie! :D
ziomyzdzielni - 06/09/2010 16:47:35
Młoda i nie doświadczona :) Pogadamy za 4 lata xD

Najnowsze wpisy

TRÓ MIŁOŚĆ ISTNIEJĘĘĘ !!!