Photoblog.pl

Załóż konto

,,Od szaleństwa do szaleństwa" 

2009/12/07   

Mikołajowo^^!:):*

« następne   poprzednie »
Mikołajowo^^!:):*

Ostatnio dużo się dzieje...Ale niechce mi sie pisać..

Napiszę tyle że dziś w szkole Mikołaj byl taki prawdziwy z brodą Ulciu ! :d 

wogóle dzień   taki słoodziutki ;)

Dziewczyny jak zwykle po całej szkole biegają a ja siedze sobie pod klasą sama

no póżniej z kimś:P

I ten zwrok:) hah

Dziękuje wam bejoki ;D

Za ten dzień  aha i za    Żelki!!!!:):*

Bużka:*




 

idę:P

Pa:* 

 

1 komentarz
kinga106  - 04/05/2010 13:13:15
no swietnie było.. no następnym razem to Izki nie bd. znaczy mam na myśli zawody strażackie ;D mówiłam jej że jej kupie bilet na autobus, ale stwierdziła, zę z Katowic nie bd jechać. xd :lol2:
ale to moze Tuśka będzie.. i bd fajnie.xd noo..
i dodaj coś ;d

Najnowsze wpisy

Mikołajowo^^!:):*

07/12/2009 19:00:14

 Na Weselichu:*

04/10/2009 18:16:44

...

06/09/2009 20:25:59

Maluszki:D

27/08/2009 15:21:05

:*

20/08/2009 14:08:18

:*

18/08/2009 13:55:32

xDee

05/08/2009 12:41:16

...

08/04/2009 15:19:20

Wszystkie wpisy