Photoblog.pl

Załóż konto

fantazja przeczy nudzie..:) 

2009/05/14   

kuna ..bułka ..pszółka xD

« następne   poprzednie »
kuna ..bułka ..pszółka xD

hmmm znów zgubiłam bułke xD ii juz nie było tak prosto znalezc jak wczoraj

biegajcie sobie po calej szkole a na koncu wbiegnijcie do sali plnej uczniow

i krzyczcie "ejj sorry nie ma tu bułki booo zgubiłam" xD

hmmm dzien przezylam ii dodam go do zakladki "te lepsze"

za tydzien Włochy !!:):)

michaska too zapakuje mi twoj fader . te kurzczaki hermetycznie??:P:D

 

 

- tato dostałam plusa z wosu bo dobrze zinterpretowałam cytat Monteskiusza

-co tapetowałas???

-nie nic !

 

rozmowaa z  moją dadidą 

 

hmm sie wlasnie dowiedzialam ze kartkowka jest z muzyki a ja nie mam w zeszycie nic gdyz notatek nie robiee

nie zostaneprezydentem a szkodaa no cuz ale jestem w kocu sekretarzem partii

ii wgll chcialam oficjalnie stwierdzic i potwierdzic zee to jest pierwsze zdj na ktorym nie mam mnie noo

a zdj wiecie kto robil??

robił MARTINNN .taa wiem ze ladnee:D a jak dobrze pojdziee to bd maial wiecej :D ale cuz warunki sa niedogodne  xD haha

 

 

kriss. jak twoja kuna:D??!

 

                                                             pieczona kuna?!

 

 

 

noo nic ide sie ":uczyc" czytaj ide dokaczyc ogladac film.

 

 


pozdrowienia dlaa

 

*Sizi:*

* michaśki

*sandryy

* Martinaa:)

*robciaa

*hmmm aga kulex moze byc  xD.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                      "to piekło nie raj 

                                                                                                                                           tutaj zawraca czas"

 

6 komentarzy
kasiowna - 22/05/2009 21:25:58
Zdolna ta młodzież ;*
massachusetts  - 15/05/2009 13:20:44
ładny kwiatek, osa nie. Też mieliśmy kartkówkę z muzyki, ale mnie nie było w szkole... robiliśmy dziś andżeja w debila, ale to Ci później opowiem ;D
Agakula - 15/05/2009 11:43:57
Ta, być może:dzięki. :P
xcrider  - 14/05/2009 22:06:35
również przypadkiem się odwdzięczę

ładne zdjęcie :)
karolajnxdd - 14/05/2009 22:03:50
okej. wyślij.
chce jogę zacząć :-)
tzn. narazie się rozciagam wieczorami^^
karolajnxdd - 14/05/2009 21:45:05
ej, fajne zdjęcie!
miłej wycieczki do Włoch:*
kartkę wyślij. xD

Najnowsze wpisy

kredka Ci w dupe! xD

01/06/2009 19:54:48

...postaram sie mysleć ciszej...

22/05/2009 17:47:37

.gdyby spojrzenia mogly zabijać.

19/05/2009 23:08:12

kuna ..bułka ..pszółka xD

14/05/2009 21:05:27

krejzi is maj lajf. hihi^^

13/05/2009 21:24:25

'Żywy Pomnik' xD

18/04/2009 23:18:11

난 더 이ፆ

15/04/2009 22:27:14

truskawka!!!

14/04/2009 0:14:32

Wszystkie wpisy
Aż kochaj. Brzmi jak wyzwanie?