Photoblog.pl

Załóż konto

Update moich pazurków ;).

Kategoria:
Stylizacje
exif
Wyświetleń: 346

Hej :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotki z 10. 01. 2018 r. ^___^.

 

 

BLACK CAT LONG TUMBLR. NAILS - czyli update moich pazurków! <3

 

 

Jest to zaległy update, który powinnam była dodać na czas XD. Tak jak powyżej napisałam zdjęcia zostały zrobione w styczniu 2018 r. jak miałam długie paznokcie. Zrezygnowałam z nich po tym jak dwa mi się złamały :P. Aktualnie nie mam takich i nie planuję na najbliższy czas takiej długości... może dopiero latem zacznę od nowa i może uda mi się znów mieć taką długość.

Fajne one były, ale niepraktyczne. Ciężko było pisać na klawiaturze i wogóle ograniczały mnie we wielu czynnościach.

Już nie będzie 'drapałke' haha... :D XDDD ;).

 

 

 

 

 

Wieczór milutko mi mija ^^.

Słucham rockowych piosenek :).

 

Nabijam Credits dość często ostatnio i mam nadzieję, że mi się uzbiera spora sumka... bo w polubieniach na IMVU mam bardzo dużo rzeczy, które chciałabym kupić :).

Jak na razie wydałam na poprawkę makijażową, czyli biały kolorek na linii wodnej oka u mojej postaci. Taki mały szczegół, ale naprawdę zrobił ogromną różnicę na plus ^^.

 

 

 

MOJE STRONKI:

.

   FB   INSTA   BLOGSPOT   TUMBLR.   IMVU   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam wszystkich :) :) :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ave Kitty

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika xavekittyx.
Photoblog.PRO northerka no raczej w pracy to w takich byś sobie nie dała rady :)) bo chyba nie ma takiej pracy ze taka długość by nie przeszkadzała
06/03/2018 15:36:00
xavekittyx Moja ostatnia praca, jaką wykonywałam to w sklepie. Też miałam bardzo długie, ale nie aż takie i dawałam radę. Ale masz rację w pracy to wypada nawet, żeby były krótsze - wtedy jest dobre samopoczucie, jeśli chodzi o bezpieczeństwo.
06/03/2018 17:44:56
aredhella jakie długie *.* <3
06/03/2018 14:27:10
xavekittyx Moje naturalne, no i oczywiście lubię mieć takie długie. Ale dzisiaj to już skróciłam, czuję się znacznie wygodniej, choć tęsknię za długimi <3 :).
06/03/2018 17:41:14
metal650 O kurde długie ^_^
06/03/2018 11:25:14
xavekittyx To mój rekord. Już dłuższych to nigdy nie miałam <3 ;).
06/03/2018 17:39:50