Photoblog.pl

Załóż konto

SPODENKI PASTEL GOTH OMBRE ROCK

Kategoria:
Moja szafa
Dodane 2 dni temu
Wyświetleń: 252

Hej :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotki robione dzisiaj ^___^.

 

 

SPODENKI PASTEL GOTH OMBRE ROCK <3.

 

 

Nowe, moje ulubione ^^ :).

Taki strój na dziś <333.

 

 

 

 

 

Zajadam szarlotkę mmm... :P :))).

 

Kocham Ciebie Dawidku 'Dawste Vanity'

 <3 <3 <3 :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* <3 <3 <3

Nasza miłość nie zna granic... jest jak w najpiękniejszej bajce... mamy szczęście ;*.

 

 

 

TUMBLR.

FB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam wszystkich :) :) :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ave Kitty

metal650 Jak te spodnie sie musi ciezko zakładać xd
16 godz. temu
xavekittyx Nie no... żartujesz hihi... ;D.
12 godz. temu

atlam WOW mocne :*
22/04/2017 11:52:17
xavekittyx Dzięki <3 ;).
20 godz. temu
atlam Potrafisz dzialac na meska wyobraznie..oj potrafisz:-P
16 godz. temu
xavekittyx Hehe... ;).
12 godz. temu

ewa96 Nooo spodenki boskie :)
22 godz. temu
xavekittyx Bardzo mi miło ^^. Dziękuję :).
20 godz. temu

bejunkie zajebiste! :D
22/04/2017 12:49:35
xavekittyx Bardzo się cieszę :).
20 godz. temu

abruniowelove Świetna stylówka :)
22/04/2017 12:38:33
xavekittyx Dziękuję bardzo :).
20 godz. temu

Photoblog.PRO tiili Są sliczne <3
22/04/2017 9:00:00
xavekittyx Marzyłam o takich <3 :).
20 godz. temu

Junior venusverticordia aaa ja chce takie trampki <3
21/04/2017 16:02:40
xavekittyx Milutko ^^ :).
22/04/2017 0:22:04

dawste Piękne spodenki <3 w twoim stylu bardzo pasują do ciebie ładnie prezentują się kochanie :* :* :* super zdjęcia ^_^
21/04/2017 16:05:05
xavekittyx Tak się cieszę ♥❤♥ ;*.
Dzięki najdroższy, kochany mój :* :* :*.
22/04/2017 0:21:34

Całkiem nietuzinkowe