Photoblog.pl

Załóż konto

Cocaine,Caviar & Vougue 

2016/04/26   

 

« następne   poprzednie »
I w tym wszystkim najgorsze jest to ze kiedy po ciezkim dniu kladziesz sie do lozka nie ma go obok. Nie moze pocieszyc cie slodkim buziakiem w czolko albo zlapac za reke wtedy kiedy najbardziej tego potrzebujesz. Kurcze, dlaczego tak jest ze przed wyjazdem ta tesknota tak bardzo sie nasila?
Moze dlatego ze kiedy odliczas dni a z 14 robi sie 5 to nie mozesz sie tak bardzo doczekac i tesknisz jeszcze bardziej... A moze dlatego ze mialas chujowy dzien a nikt ci go nie ulatwil...
4 komentarze
miss - 10/09/2016 20:55:42
tam nie mam konta więc tu napiszę ... Tłuszcze rafinowane też bardzo szkodzą na cerę bo zawierają śladowe ilości trucizny o nazwie heksan, użytej w procesie ekstrakcji aby wydobyć kilka % oleju więcej
vougue - 14/09/2016 19:50:14 z iPhone
Wiem :) ale dzieki za zainteresowanie

marsel123 - 22/08/2016 6:47:05
hej
dwunastyczerwca  - 24/05/2016 19:34:49
Piękne zdjęcie :)

Najnowsze wpisy

Wpis vougue

 

Wpis vougue

 

Wpis vougue

 

Wpis vougue

 

Wpis vougue

 

Wpis vougue

 

Wpis vougue

 

Wpis vougue

 

Wszystkie wpisy
Patrz w oczy przygodzie!