Photoblog.pl

Załóż konto

WORK HARD! PARTY HARDER! 

2014/02/13   

Uh ; o

« następne   poprzednie »
Uh ; o

Sie tu pozmienialo dzieciaczki Lol! 

Dawno mnie nie bylo, ale milo byloby cos naskrobac ;) 

Duzo zdjec mam, wiec i moze bd cos czesciej pisala.

 

Tak, tak wrocilam do PL i to juz dawno, ale nawet o tym nie napisalam hah xD Taka krejzolka jestem ;)

 

Dzis ostatni dzien bieszczad, za dwie godziny ruszam w podroz, smutne to i niesprawiedliwe, ale zycie niestety inne nie jest. 

 

wooooow za dwa dni minie 7 lat na photoblogu <3 Bedziemy swietowac LOLki <3 

 

1 komentarz
domi - 16/02/2014 19:48:14
ale z Ciebie krejzolka!

Najnowsze wpisy

Wpis vitalna

 

The brightest thing..

 

Tak to juz w zyciu jest.

 

Serio?

 

OMG

 

7 y

 

Uh ; o

 

Wpis vitalna

 

Wszystkie wpisy