Photoblog.pl

Załóż konto

Bat

Dodane 7 PAźDZIERNIKA 2017 ze strony mobilnej
Wyświetleń: 71

Waga: 54,3kg (+0,6kg)

Cel: 52kg

 

Limit [2300kcal]

6.00 kawa [102kcal]

7.00 placek ze sliwkami [157kcal], orzechy w karmelu [144kcal], kasza manna z orzechami w karmelu, cukrem, rodzynkami i chia [669kcal] = [970kcal]

11.00 jogurt pitny [178kcal], baton 4health [155kcal] = [333kcal]

12.00 sok z chia  [102kcal]

+woda

 

Niebieska hortensja, dostatnie życie, kaszmir, woda kolońska i blade promienie słońca..

Zmiany wagi moga być związana z różnymi porami ważenia - raz jest to 11, raz 6, a kończę ostatni posiłek mniej wiecej o tej samej porze. Dziwne uczucie w brzuchu już trochę przeszło, ale glod nie daje mi spać. Myślę że moja dawka kalorii nawet jak dla Was jest duża, bo Wy jecie max 1500, to dla mnie jest odpowiednia, tak na prawdę wstaje i do momentu położenia się spac ciągle jestem na nogach. A Wy? Poza aktywnością ktora wpisujecie pod bilansami? Dziś idę na ognisko wieczorem. Do momentu jego rozpoczęcia się mo j max kalorii to 1584. Jest 11 wsiaknelam już 1405kcal, jeszcze mogę 179kcal. Dla mnie to jest mało, ale zobaczę przypomnę sobie jak to jest tyle jeść. Pewnie wypije sok i już będzie max. Na ognisku przewiduje 1 Piwo, 2 kromki chleba lub 1 bułkę, 2 kiełbaski curry wege. To jest max jak wyjdzie mniej to mogę się tylko cieszyć. Glupio trochę całkowicie nic nie ruszać kiedy wszyscy będą się zajadali. Już nawet nie chodzi o pokusy. Ale limitu nie przekrocze..

Wczoraj jak zobaczyłam orzechy w karmelu w domu to już wiedziałam na co się rzucę rano. I tak się stało. Specjalnie zrobiłam ta kaszę żeby nie móc zjeść za dużo tych orzechów. Rano nie umiem się powstrzymać. Coś mi mówi "zjedz zdrowe śniadanie" ale nawet jak mówi "zjedz tym razem mniejsze śniadanie" to nie jestem w stanie się powstrzymać.

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika toxiclifestyle.
talona Ej, ej! Ja tu tylko spotykam osoby pracujące, które też cały dzień są na nogach! Wydaje mi się że teraz jesz odpowiednio, a żołądek i metabolizm potrzebują trochę czasu żeby przywyknac. A orzechy następnym razem zostawiaj na podwieczorek, podobno zdrowe śniadanie to podstawa :D
08/10/2017 10:20:48
toxiclifestyle Racja:) orzechy na podwieczorek? Specjalnie jak już je jem to na śniadanie bo potem mo ga mi zwolnić metabolizm
08/10/2017 12:16:32
talona O tym nawet nie wiedziałam! Bardziej skojarzył mi się ten karmel z czymś mało śniadaniowym, a bardziej deserowym :D
08/10/2017 12:54:52
toxiclifestyle Orzechy są ciezkostrawne;)
08/10/2017 12:56:27
kompulsywnafantasmagoria Logiczne, że jedząc 2500 kcal i tak jesteś głodna, skoro jadłaś tyle a może i więcej kalorii dużo czasu przed pojawieniem się tutaj. Masz rozepchany żołądek i domaga się on jedzenia. Musisz systematycznie zmniejszać ilość kalorii i co ważniejsze, musisz zmodyfikować produkty. Można zjeść 200 kcal w jednym kawałki placka i za chwilę być głodnym a możesz zjeść ogromną owsiankę i buc długo długo najedzoną. To Ty masz kontrolę, nie ktoś inny. Ty panujesz nad swoim organizmem, nie on nad Tobą.
Co do pytania o aktywność, ja wstaję około 6-6.30, cały dzień na nogach, kładę się około północy a 1.
07/10/2017 11:41:30
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 7
toxiclifestyle Dzieki:)
07/10/2017 13:51:49
kompulsywnafantasmagoria Polecam pooglądać jakieś fajne blogi kulinarne albo instagrama. Polecam jadłonomię, Karolinę Sobańską, ervegan, savory or sweet, Damian Kordas. Jest tego mnóstwo, a na pewno Cię coś zainspiruje! I zobaczysz jak można jeść mniej kalorycznie a przy tym się bardziej najadać! :)
07/10/2017 14:01:47
kompulsywnafantasmagoria BTW orzechy w karmelu są mniam. Dlatego nawet do nich nie sięgam, bo jak zjem jednego to przepadnę. Ćwiczymy silną wolę Mała!
07/10/2017 14:10:14
toxiclifestyle Jejku dziękuję jesteś kochana tak mi pomagasz dziekuje <33
07/10/2017 14:16:54
toxiclifestyle Na pewno sobie przejrzeć te blogi:)
07/10/2017 14:17:27