Photoblog.pl

Załóż konto

But it doesn't matter anymo 
zapisz

Wpis togethim

I'm friends with the monster, that's under my bed.

Well that's not fair

4...? chyba cztery lata pozniej

4...? chyba cztery lata pozniej

(Z gory przepraszam za brak polskich znakow)

A to jest idolka pare lat pozniej C: kolezanka z gimnazjum przypomniala mi stare czasy, pokazujac mi pierwszy wpis stad. Jak jest dzisiaj? Powiem w skorcie: wszyscy, o ktorych dzisiaj opowiadam, ktorych opisuje sa absolutnie realni, widujemy sie bardzo czesto i nie mam juz poczucia "together alone"
Jest piękniee.
Moze czasem bede tu wracac, by powspominac, przypomniec ludzi z roznych for, z ktorymi dzis nie mam zadnego kontaktu (wyjatkiem jest Madzia z heta-forum, ale wlasciwie wcale z nia nie rozmawiam)

Wpis togethim

Czas odreagować.

Miesiąc czternasty. :)

Kończy się kolejny rozdział mojego dziwnego życia uczuciowego.

Muszę zacząć pisac pamiętnik (który bynajmniej nie jest twitterem ani tumblrem)

koniec rozdziału 14.

empty minds.

empty minds.

9 miesięcy bycia Home-tardem C:

 

hahahah, dziwnie. 

Terezi.

Terezi.

Chcę taką fryzurę. Chcę taką koszulkę. Chcę taki kolor skóry. CHCĘ BYĆ JAK ONA. 

Terezi from Homestuck. Jest zajebista, mam na nią straszną fazę.

 

w ogóle, uwaga na moje dziwne fazy, bo się przestraszycie. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Engy1TMXRMY Sweet Dreams. (Emily Browning)

Wpis togethim

o jakie świeżutkie zdjecie.

 

Siedzę sobie przeziebiona i rozkminiam czego mi potrzeba do szcęścia. Hmm... 

 

cholerne przesilenie jesienne! :c

życzcie mi zdrowia. 

SHIRO LOVE.

SHIRO LOVE.

Shiro, Mordo.

 

Wakacje. I'm lovin' it.

Wpis togethim

Co to kurwa za jakość -,-

 

nie wiecie jeszcze kto to. Hyhyhyhyy. 

 

A ja wciąż pisze na deviantarcie. 

 

A tak swoją drogą: Patrzę na swoje wpisy z przed pół roku, gdy myslałam że już jestem dorosła i nikt ani nic nie może mnie zaskoczyć, że potrafie się opanować emocjonalnie, i że nie przesadzam z "Heatrdyzmem".

I znowu mam wrażenie że jestem kompletnie innym cżłowiekiem. Skończył się pewien etap w moim zyciu juz jakieś cztery miesiące temu (gdy umarł Gilbert), ale dopiero teraz zaczynam to naprawdę odczuwać. Nauczyłam się żyć. Oj nauczyłam.

 

"But the Dog Days are over, the Dog Days are done!"

ejkwrjrkwejr

ejkwrjrkwejr

Zaskoczyło mnie że w ogóle mało kto się skapnął ze ja tego fbla już dawno porzuciłam. Lol. Mad World.

Wpis togethim

Wpis togethim

Jestem absolutną fanką tego zdjęcia. Dowodzi ono że nie potrzeba zajebistej lustrzanki by robić dobre zdjęcia z makro. 

__________________________________________

 

asdfghjklqwertyuiopzxcvbnm

Nie piszę ostatnio, lenia mam. 

PISZĘ NA DEVIANTARCIE! [www.themostannoyingthing.deviantart.com] WCHODZIĆ.

nach.

nach.

Ten obrazek jest specjalnie dla Marysieńki <3

Zgadnij kto to ^^

___________________________________________

ciekawie dziś było. Teksty dnia mnie kompletnie powaliły!

 

 

Jutro i pojutrze rekolekcje O TAAAAK. Będzie dobrze.

Środa z Wasylukiem. CZAJKOWSKI, MÓJ ZIOM. 

Ice.

Ice.

C.D Paper Child'ów :D

__________________________________

Hah, fajny dzień wczoraj był, nie powiem :D

Dzisiaj też fajnie - cały dzień przed nowym Netbookiem, oglądałam Kuroshitsuji i Skinsów. a do tego sprzątanie pokoju, czyli zwykła leniwa sobota. Podoba mi się! ^.^

Pomme D'Amour

Pomme D'Amour

Wasyluk i Dwa konie na balkonie, hihi ^^

_____________________

Jest już dość późno, a mnie złapała lekka melancholia. Wiosna - nie radość.

Love your life.

Love your life.

Witajcie! :D

Cholernie dawno nie pisałam.

I cholernie dużo się wydarzyło.

Ale nie chce mi się o tym pisać. Kiedyś się zbiorę i opowiem.

Od trzech tygodni mam totalnie zajebisty humor, czuję się jak najszczęśliwsza osoba na świecie. I niech nic tego nie zepsuje, lubię ten stan.

____________________________

Na zdjęciu: Nicki Minaj w teledysku do piosenki "The Creep"

http://www.youtube.com/watch?v=tLPZmPaHme0&feature=feedlik