Photoblog.pl

Załóż konto

..Każdego dnia nowy początek..  

sweetagusia

Sweety :d, 25 lat

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

...nananana...
hmm...ja to ja, to jasne jak dwa razy dwa...
strasznie zakręcona:
no więc xDxDxD szalona laska, ma milion pomysłów na minutę oŁŁŁ yEaH
pokręcona, nienormalna Kochaam;** krejzi, sexi xD niach niach^^
umie skutecznie poprawić humorek ehh... =]

zawsze uśmiechnięta
taki głupek
rozczepana że uhuhu...
zakupy z nią to niezła jAzDaaaaa heh

Ambitna[taaaa jasssne]
Głupolek xDxDxD
Uhahaha^^szkoda gadać
Świrnięta???
^^ jeszcze jak xD


! ! ! NIEBO MNIE NIE CHCE A PIEKŁO OBAWIA SIĘ, ŻE NIM ZAWŁADNĘ.! ! !



Nie jestem na sprzedaż, na pokaz , dla lansu !
Myślisz, że się zmienię, bo coś ci nie w paski..?
Nie ma mowy.. szukaj sobie innej Laski...!
Kochasz.?.. akceptujesz wszystko bez wyjątku..
Kochasz.?...to stale... ! Nie od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU!`

Profile obserwowanych

Najnowsze wpisy

Wpis sweetagusia

08/10/2009 16:04:54

Wpis sweetagusia

05/08/2009 16:45:00

Wpis sweetagusia

31/07/2009 18:25:02

Wpis sweetagusia

19/07/2009 14:50:51

Wpis sweetagusia

10/07/2009 13:00:04

Wpis sweetagusia

09/07/2009 22:57:00

Wpis sweetagusia

01/07/2009 22:50:44

Wpis sweetagusia

30/06/2009 17:40:03

Wszystkie wpisy