Photoblog.pl

Załóż konto

We are the reckless, wild youth. 

2012/05/30   

 

« następne   poprzednie »

siedze w warszawie pierwszy tydzien i za bardzo nie mam czasu zeby dodawac cos nowego . pierwszy probny egzamin za mna 234543 projektow zrobionych ! jeszcze nigdy praca nie dawala mi tyle szczescia dlatego to tak cholernie wazne jaki kierunek wybierzecie na studiach . jesli nie wkladacie w cos swojego serca a przynajmniej zaangazowania wasze efekty bedda marne . cytaty na ten czas :  nie jest glupota bladzic , glupota jest trwac w bledzie  , obłęd: robienie cały czs tego samego i oczekiwanie innych rezultatow  motywuja i uswiadamiaja .

wracam jutro do domu na dwa dni, przepakowac sie i powracam tu . do egzaminu juz malo zostalo ;)

Antonio ratujesz dupe mi <3 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZdUINbi4wSY&ob=av2e

24 komentarze
emm - 05/06/2012 14:33:46
dawno, naprawdę cholernie dawno nie widziałam tak pięknej dziewczyny. zabrakło mi slów
paaarty  - 31/05/2012 20:35:07
dobra nutka, wlasnie tez ostatnio mialam na nia straszna faze :)
stefii - 01/06/2012 6:54:27
oni beda na openerze w tym roku ;p
paaarty - 01/06/2012 7:13:17
niestety ja odpadam w tym roku, zwiedzam stopem Europe :)
stefii - 01/06/2012 17:50:40
ahh no chyba ze <3 w taim razie szalka sie wyrownuje <3

tylkoja - 30/05/2012 22:50:38
jesteś nie dość, że piękna to jeszcze tak cholernie mądra i rozsądna. dziękuje Ci za wszystkie notki, dzięki Tobie uwierzyłam w siebie, moje marzenia i cele, jesteś jedną z niewielu, która naprawdę dała mi wiarę w to wszystko, dziękuje dziękuje dziękuje....
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 6
ktos - 31/05/2012 10:38:40
naucz sie czytac, tam pisze 'tylkoja'
tylkoja - 31/05/2012 11:15:33
przeczytaj uważnie nick ;)
wtf - 31/05/2012 11:29:52
przeciez ona ma podpis "tylkoja" a nie tylkotwoja hahaha xd co za zal -.-
umiejacaczytac - 31/05/2012 15:25:11
tam jest 'tylkoja' tępa cioto.
nckjnsc - 31/05/2012 19:44:58
nietwoja, naucz się czytać;d nam wyżej jest TYLKOJA a nie tylkotwoja;d

turnitup - 31/05/2012 1:47:22
a gdzie jakiś song tygodnia? ;-) hihi to super istotny element Twoich boskich notek, jak mogłaś nie dodać żadnej nuty!? ;-) doodaj coś
stefii - 31/05/2012 8:14:59
ok
kajek - 31/05/2012 19:00:14
dokładnie, włączasz muze i czytasz notke ;D hehe

robyn - 31/05/2012 16:02:29
Pokaż jakieś prace :)
nom - 31/05/2012 14:56:39
pięknisia ^-^
enao  - 31/05/2012 12:12:09
Zapraszam do kupna własnoręcznie robionych kolczyków. Link znajdziesz u mnie pod zdjęciem na photoblogu :)
klubszalonychdziewic5  - 31/05/2012 10:46:05
nie przestawaj
warszawianka - 31/05/2012 9:40:35
i znowu do warszawy przyjadą nowe "słoiki" echhhhhhhh na wsi pole orać a nie do Warszawy mi tu zjeżdżać!
lena - 30/05/2012 23:35:04
czy ja dobrze odczytałam? 234 543 wykonanych projektów??
stefii - 31/05/2012 8:12:46
haha nie nie ;p

slodkiilistopad  - 31/05/2012 0:05:31
śliczna ;*
lena - 30/05/2012 23:31:12
mieszkasz w akademiku, na stancji?

Najnowsze wpisy

Wpis stefii

 

Wpis stefii

 

Wpis stefii

 

Wpis stefii

 

Wpis stefii

 

Wpis stefii

 

Wpis stefii

 

Wpis stefii

 

Wszystkie wpisy