story of my life 

2014/03/21   

#67

« następne   poprzednie »
#67

Witam :3.
___________________________________________________________________________________________________________

Dziś na 9:00, w morasku, do szkoły, na dzień wiosny :3. Wygraliśmy za najlepsze przebrania, hyhy. I ten dzieciak co mnie tak bardzo wkurwiał XDDDD. Ciekawe co zrobi, jak zobaczy mnie w poniedziałek XDD. Przed 12 do domku, i poszłam mamusię odprowadzić na PKS, bo znowu na kurs pojechała, ehh. Tylko do czerwca i koniec tego cholernego kursu, i mamusia będzie w domku <3. Mama pojechała około 13, a ja poszłam do Empik'a i kupiłam książkę 'Demi Lovato: bądź swoją siłą przez 365 dni w roku' <3. Od dłuższego czasu szukałam takiej książki, zacznę ją czytać i, tak jakby, prowadzić od 1 stycznia, bo tak jest wskazane w książce :3. Serdecznie polecam :)) ! I pisałam dziś z kimś, kogo bardzo cenię. Dziękuję, za słowa otuchy i zrozumienia:) ! Potem poszłam do babci i poszłyśny na cmentarz, potem się przejść i potem do babci poszłam, zjadłam obiadek i pojechałam autobusem do domku :3.

I wgl. XDDD. Wracałam z babcią z cmentarza i kichnęłam i jakiś chłopak do mnie 'Na zdrowie' i się tak słodko uśmiechnął XD <3.

Trochę laptopik, potem po 18 z Kasią na huśtawki, trochę obgadywania ;))))))) i zaczęło grzmieć , więc wróciłyśmy do mnie i tochę opowiedziałam o swojej rodzinie i przeszłości :3. Potem Kasia poszła, a ja laptopik XDD. Wgl. tak się bałam napisać do Karoliny, a napisałam i jest naprawdę genialną dziewczyną :3. I ma takie boskie włosyyyy <3.

No to oczka mi się zamykają, no to dobranoc <3.

Zapraszam-fotografia końska :)
3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika staystrong2316.
kaarroolina  - 21/03/2014 23:23:42
śliczneeee ;p
wpadniesz?
staystrong2316 - 21/03/2014 23:24:56
spoczko :3.
kaarroolina - 21/03/2014 23:25:01
miłoo ;p

Najnowsze wpisy

Wpis staystrong2316

04/10/2014 21:10:42

Wpis staystrong2316

04/10/2014 16:57:10

Wpis staystrong2316

03/10/2014 12:55:15

Wpis staystrong2316

02/10/2014 16:58:04

Wpis staystrong2316

30/09/2014 8:32:00

Wpis staystrong2316

26/09/2014 8:42:24

Wpis staystrong2316

24/09/2014 13:07:08

Wpis staystrong2316

22/09/2014 23:57:37

Wszystkie wpisy