Photoblog.pl

Załóż konto

STOP THE CLOCK FOREVER ... 

2017/10/04   

04.10.2017

« następne   poprzednie »
04.10.2017
Powiększenie

Od piątku ciągle razem aż do dziś wrrr ... Ma czwartki i piatki wolne więc dzis juz pojechal do domu żeby pracowac .... Weekend też pracuje i dopiero w niedziele wieczorem sie widzimy :( także sama będę zmuszona siedzieć na mieszkaniu :/ no ale w następnym tygodniu w Rzeszowie juz bedzie szukał pracy także potem już caly czas razem ;*

No a ja ogólnie się rozleniwiłam i boje się stawać na wage :/ na szczęście jej nie mam na mieszkaniu xd ale i tak widze że brzuszek większy i nogi bo spodnie bardziej ciasne :/ No ale na siłownię nie musze się zapisywać bo tata jakiś czas temu na mieszkanie przywiózł mi orbitrek i zamierzam od dziś biegać i mam nadzieje że się nie poddam :( Może do tego jakieś ćwiczenia. .. Tragedia jakiego ja mam lenia aż wstyd :d

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika seikoxx.
dziszaczynamynowezycie  - 04/10/2017 21:40:14
Powodzenia w ćwiczeniach! :) Dodaje :)
Photoblog.PRO seikoxx - 04/10/2017 22:36:54 z telefonu komórkowego
A dziękuję bardzo :)

Najnowsze wpisy

22.10.2017

 

19.10.2017

 

13.10.2017

 

08.10.2017

 

06.10.2017

 

06.10.2017r

 

05.10.2017r

 

05.10.2017r

 

Wszystkie wpisy