Bo To Tylko Ja xDDD 

2009/07/02   

Zboczki '09 ;D.

« następne   poprzednie »
Zboczki '09 ;D.

Zboczki 2009 czyli Oli& Blosiu ;D.

Rysunek nr 1:mydelka z reslera xpp.

Rysunek nr 2:moje dzielo-tablica na technice i zeby nie bylo pisalam to co mowil p.Wiligala ;pp."Nie probowac sexu przed slubem", "Co wy myslicie ze tabletki albo prezerwatywy pomoga?!", "Zaszala w ciaze przed slubem<peszek>" a i "<foch>--fachowe obciaganie chu*a" xdd.

Rysunek nr 3:Tu to sie nie ma co wypowiadac ;p.

Rysunek nr 4:nie znam jej xpp.


Chcialam dodac jego fote z rozowym olowkiem czyli Blosiu Pedalek 2 ale on sie nie zgodzil i kazal mi zrobic takie wlasnie cos xdd.

Jutro jedziemy tzn idziemy do Charzy ;D.

Jak zdaze doleciec, bo o 6 rano wyruszamy ;pp.=pp.

69||<jezyczek>||<sex>||itp itd.

 


Elo ^^.

By Oli ;))

Zapraszam na nowy FotoBlog! :)
8 komentarzy
gosc - 05/10/2013 4:34:50 z telefonu komórkowego
Siemanko Bloch, zapraszam: fbl.me/zdjecia#8204
Magdusia94 - 17/11/2009 18:59:46
Urocze hehe zboczki xD
dusia97  - 18/07/2009 13:56:55
fajna focia;]
Pzdr:****
Wpadnij do mnie:>
manciaa  - 10/07/2009 11:10:55
Zboczki.;d
0o0malsza0o0  - 10/07/2009 0:34:05
Ojj Hefii ty zboczeńcuu xD
Pozdro
wdowa14  - 02/07/2009 21:48:36
hehehee xp.
19malaa94  - 02/07/2009 12:04:45
hehe
bossko;**
jozio - 02/07/2009 0:29:24
heh Fajny mix xd
PozDro dLa Was ;)

Najnowsze wpisy

Zboczki '09 ;D.

02/07/2009 0:23:29

10 xD

12/06/2009 11:06:20

Jazda Jazda Jazda Czarna Gwiazda

09/06/2009 21:00:04

xDD

29/04/2009 15:07:25

Poker Face xDD

25/04/2009 22:33:38

Lowel xDD

09/04/2009 10:03:52

Mix xDD

28/03/2009 17:50:30

Bq;p;p

27/03/2009 21:47:23

Wszystkie wpisy