Photoblog.pl

Załóż konto

Żyję bo raz się żyje. D&D  

2018/01/03   

 

« następne   poprzednie »
to byla kontrola, jak bedzie wyglądał tatuaz w tym miejscu xD


ogolnie 2017 byl bardzo chujowym rokiem
nie mam watpliwosci
pozytywy konkretne moglabym wyliczyc na palcach jednej lub 1.5 (nie wiem czy posze sie poltora czy poltorej ) reki.
w tym chce miec wieceh szczęśliwych chwil i o to bede sie starac.
tymczasem przerzucili mnie na przeciwną zmiane, takze mieszkajac z narzeczonym widze go dopiero w sobote po poludniu...
prze.
5 komentarzy
Photoblog.PRO maro  - 03/01/2018 16:07:45 z telefonu komórkowego
Miło Cię widzieć
rosolwglanie - 04/01/2018 14:17:39 z Android
:))

atlam  - 03/01/2018 15:56:35
piękny delikatny uśmiech :)
rosolwglanie - 04/01/2018 14:17:31 z Android
Dzieki !:)

keitha  - 03/01/2018 20:50:31
Ładnie :))

Najnowsze wpisy

Wpis rosolwglanie

 

Wpis rosolwglanie

 

Wpis rosolwglanie

 

Wpis rosolwglanie

 

Wpis rosolwglanie

 

Wpis rosolwglanie

 

Wpis rosolwglanie

 

Wpis rosolwglanie

 

Wszystkie wpisy