Photoblog.pl

Załóż konto

HELL AND HEAVEN IN MY HEART 

2012/01/23   

TYLE ŚNIEGU NAJEBAŁO

« następne   poprzednie »
TYLE ŚNIEGU NAJEBAŁO

Długo walczyłem z kolejnym elementem tego miejsca. Zbierałem się i a to miałem dodać cosik nowego a to rezygnowałem bo praca, zmęczenie lub też inne zawirowania w psychice. Ale stwierdziłem że na łagodny powrót coś sexymentalnego ten wpis chyba się nadaje. 

 

Ktoś kiedyś powiedział (najebany był ale po pijaku ludzie nie kłamią xD (dopisek autor))

że samotnie nawet pagórka się nie zdobędzie za to jak masz wsparcie równie nienormalnych ludzi word trade center twoje ( oj pojechałem).

I śmiem twierdzić że prawda to zaista.

Chociaż czasami kontakt się urywa a drogi rozchodzą to zawsze przyjdzie czas gdy ludzie powracają do dawnych czasów.

 

Bydle na zdjęciu obok mnie (chciałem napisać ten przystojniak ale by się wam myliło :) )

jest właśnie takim przykładem.

 

Piliśmy , bawiliśmy się, robiliśmy rzeczy o których nawet bóg by się wstydził mówić (czysto heteroseksualne żeby nie było ) a mimo to nadal nie mamy się dość. 

 

Mam nadzieję że nikt nie będzie miał żalu że to taki dedykowany wpis ale fotoblog jest mój i będę go pier... czy się komuś podoba czy nie he he.

 

Dzięki Sula za te lata wsparcia i rozjebanego mózgu. Dzięki za ostatnie parę dni i za pomoc i poświęcenie. Mam nadzieję że kiedyś zorganizujesz mi wieczór kawalerski bo wiem że wtedy nawet antyterroryści wpadną na obiad xD

 

Natomiast kończąc moje wywody pragnę pozdrowić wszystkich którzy to przeczytają, wszystkich którzy byli są i będą częścią mojego małego chorego Universum. Mam nadzieję że następny wpis pojawi się szybciej jeżeli oczywiście pojawią się zapotrzebowania z waszej strony. 

 

Trzymajcie się dzielnie i wytrwale i pamiętajcie.

 

Woda na kalafior nie będzie słona jeżeli do niej nasikacie.

Pranie w magiczny sposób nie upierze się schowane pod waszym łóżkiem.

A gdy się zakochacie to powiedzcie to drugiej osobie bo czytanie w myślach jest jeszcze nam odległe a jeżeli bedziecie milczeć to pospacerować sobie będziecie mogli ewentualnie z kanapką w plecaku.

 

Niech wam błogosławi Bóg internet syn jego facebook i duch z torrenty ;) ACTEM ( czy jakuś tak) Dzięki i do następnego

 

PS. Tysiu ...... nooooo!!!!


5 komentarzy
gosc - 28/07/2013 2:37:27 z telefonu komórkowego
Zieliński Lajkniesz? Prosze <3 http://fb.com/366683000059904
wieszkto - 14/02/2012 13:35:30
A tak i ja wspominam Ciebie Mój Drogi .. W serduchu sie ostatnio zimno zrobiło.. Wiernie wracam w to miejsce, choć mija tyle juz lat.. Dziś kilka naszych nutek i picie do rana.. Kocham i zawsze będę..
sula - 24/01/2012 20:52:08
Taka ku*wa kałuża była stary :) Dzieki i nawzajem joł joł :)
xmarghox  - 23/01/2012 12:36:00
Demonie mój samą czystą prawdę napisaleś, chociaż bardzo długo się nie widzieliśmy to wiedz, że tęsknie...... Nie mam z kim porozmawiać tak od serca jak to z Tobą robiłam.
Buzia:*


P.s a kiedy wpis o mnie;P nie no taki żart, nie marnuj czasu na to;P
srokateszalenstwo  - 23/01/2012 7:12:31
Oooo wróciłeś :*

powinieneś częściej dodawać wpisy, przynajmniej na blogu jest ciekawiej :)))

pozdrawiam,
Daria xD

Najnowsze wpisy

TYLE ŚNIEGU NAJEBAŁO

23/01/2012 4:37:05

Unforgiven

23/03/2011 5:29:58

HELLCOMING

09/02/2011 0:17:42

BLOOD WILL BURN

06/02/2011 12:55:47

Are you fucking kidding me??

29/01/2011 11:01:00

I will kill all of you . HA HA

25/01/2011 10:46:10

BO ZAJEBISTM TRZEBA SIE URODZIĆ

20/01/2011 17:43:59

PIMP's Are Back In Town

14/01/2011 20:28:47

Wszystkie wpisy