Photoblog.pl

Załóż konto

Gdzie tętent kopyt budzi rano.. 

2013/03/26   

Szukamy domu dla mlodego ogiera!

« następne   poprzednie »
Szukamy domu dla mlodego ogiera!

"Mówi się cza­sem o "bes­tial­skim" ok­ru­cieństwie człowieka, ale to strasznie nies­pra­wied­li­we i ob­raźli­we w sto­sun­ku do zwierząt: żad­na bes­tia nig­dy nie będzie tak ok­rutna jak człowiek, tak wy­rafi­nowa­nie, tak kun­sztow­nie okrutna. "


3 zwierzęta z podczęstochowskiego "gospodarstwa" przekonaly sie bardzo dotkliwie i boleśnie jak okrutny może być człowiek... Całe swoje życie spędziły zamknięte w oborze bez ściółki, tak wygłodzone że zjadały własne odchody... Całe szczęscie dzięki interwencji lokalnych miłośników koni i OTOZ Animals "gospodarzowi" został już wytoczony proces a zwierzęta czekają na zabranie z tego piekła...

 

Jeden konik już znalazł dom, drugi czeka na transport. Teraz poszukujemy osoby, która mogłaby przygarnąć trzeciego zwierzaka- młodego ogiera. Koń urodził się w tych straszliwych warunkach i tu dorastał, w związku z tym jest mocno znerwicowany i dziki- na pewno nie dla początkującego miłośnika koni ani nie jako koń dla dzieci! Koń zaraz po wywiezieniu do nowego domu zostanie wykastrowany aby ułatwić obejście. Gmina zaoferowała się pokryć koszty pensjonatu, więc chodzi jedynie o wolne miesjce w stajni oraz osobę, która ma dużo czasu i sporo doświadczenia żeby podjąć się ułożenia tego skrzywdzonego psychicznie zwierzaka.

Bardzo proszę o udostępnianie tej wiadomości i kontakt jeśli jest ktoś to chciałby sie podjąć tego trudnego ale jakże szlachetnego zadania.

3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika ranchofiesta.
euphoria1  - 27/03/2013 11:17:44
my możemy go spokojnie przygarnąć! masakra ..
ranchofiesta  - 26/03/2013 21:10:25
Tu więcej zdjęć z akcji: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.525491244159814.1073741832.263156610393280&type=1
brazylcia2006  - 26/03/2013 20:25:33
jejku :( biedny ;(

Najnowsze wpisy

Szukamy domu dla mlodego ogiera!

 

Jappeloup

 

Spłonął Centaurus

 

Wesołych Świąt

 

Karlos chyba chudnie...

 

5
Brutusik

 

Jesien na Rancho

 

Peden Bloodstock

 

Wszystkie wpisy