Faith Hope Love 

2009/07/11   

Porno fotka; d

« następne   poprzednie »
Porno fotka; d

TAk wiec wielbie Meg takze for you pisze nowa notke, bo poprzednia sie skasowala, szlak by trafil no ale cozz. Wiec najpierw rano pracowalam, potem Meg mi napisala ze ma za minute R tazke popedzilam sie ogarnac i pobieglam na dworzec, poszlysmy do Maca, obgadalysmy wszystkie wazne sprawy i na dworzec, hahah kierowca, potem ten koles z ta noga i Ci goscie co sie dziwnie patrzeli xd, no ale coz takie zycie, potem do Euro AGD gdzie wpadlam w zachwyt ;d <33 , Jutro tam wroce ;d zebysmy mogly isc w poniedzialek z Meg sobie ;d tam a  tam ;d potem do kibla ktory byl zawalony xd ludzmi, wiec polazilysmy po sklepach, i potem do kibla nr 2 tajnego, specjalnie dla Meg xd hahha ;d to byl dobry pomysl ie powiem ze nie no i nastepnie do Empiku gdzie zacieszalysmy, udawalysmy ze umiemy czytac i pozdrawialysmy Michaela ;d Jacksona Meg udawala zolwia i chowala sie w skorupe ;d probowala mnie tez zaatakowac ciosem ninja kolo Inglota ale jej sie to nie udalo;d Mhroczny Sekret ;d ahahhahah ;d potem na J lub 9 xd hahahh Dzieki  ZE MUSIAŁAM ISC PIESZO W DESZCZU DZIEKI TOBIE, I TYLKO TOBIE XD HAHAHAHAHA xd okey Meg miala wine;d przyznala sie a ja jej dobrodusznie wybaczylam xd poptem do mnie na obiad akcja z gazem, potem do Meg, i zaloba po Michaelu ;d i pogaduszki potem na R a tak naprawde na ostry  dyzur SK8 bo myslalysmy ze Jasia zabieraja ale to jednak nie byl Jasiu takze pogadalysmy z nim godzinke, obejrzalam palec Pawla xd powochalam a raczej bylam zmuszana do wachania bakow Arga i zapaszku Meg, oczywiscie 'klocilam sie z Meg' jak zwykle na sk8 to na mnie tak jakos dziala to miejsce xd a Meg jest dla mnnie hamska xd ; < no i potem poszlam do domu xd z Meg 

Use Sombeody <3

promocja! biżuteria -30%
12 komentarzy
iamfloyd  - 13/07/2009 23:54:59
możliwe możliwe . i bardzo bym się cieszył gdyby do tego doszło ; *
iamfloyd  - 12/07/2009 21:03:12
heh . to fajni że lubisz swoje imię . i miło mi Cie poznać . nie wiem nic mi nei przychodzi na myśl
iamfloyd  - 12/07/2009 16:51:33
tak w ogóle to jestem Kmiet . znaczy Sebastian ale nie lubie mojego imienia
iamfloyd  - 12/07/2009 16:51:07
byłaś może na tribute to seatle ?
nazcun  - 12/07/2009 16:33:51
Jo, raz Cię widziałem jak wracałem z dzikiej a Ty byłaś na Martę wkur.wiona ;D
iamfloyd  - 12/07/2009 14:23:07
mieszkamy przecież nie daleko od siebie więc pewnie gdzieś się widzieliśmy
metallic  - 12/07/2009 12:47:55
su koxd
lullabyforlovee  - 12/07/2009 8:55:13
nie no teraz już troszke inaczej sie ubieram niż w roku szkolnym. ale mi to pasuje^^
nazcun  - 12/07/2009 1:04:03
O, Ty masz pbl :D.
iamfloyd  - 12/07/2009 0:26:24
możliwe że kiedyś się widzieliśmy . bo też jak gdyby kojarzę Cie skądś .
puunk  - 12/07/2009 0:08:07
hahahah xd i tak Cie kocham ;d hahahha ameno ameno ;d
meegg - 11/07/2009 23:58:47
o Ty su.ko . ! ; d

ja jestem hamska ?! JA ?! A Ty i Jasiu to co . ?! Mnie obgadujecie tylko ciagle i wyzywacie i i i wszystko na raz . ! takich mam przyjaciol okropnych ; <

gdybym byla hamska , to nie poszlabym zobaczyc kogo do tej karetki wpakuja , widzisz , a sie przejelam , ze to Jasiu np . ! wiec ,nie jestem hamska . ! amen .

Najnowsze wpisy

memories

 

loool ; D

 

Wpis puunk

 

paaaczek !

 

ptak

 

Wpis puunk

 

Wpis puunk

 

zdjecie 283

 

Wszystkie wpisy