Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 29 WRZEśNIA 2017
Wyświetleń: 165

Wypiłam ostatnio trochę i odbiło się to na mojej nerce. Niestety, ale muszę na nią ogromnie uważać. Ale nie żałuje, fajnie było pogadać, powspominać stare czasy i pozwierzać się z obecnych smutków, fajnie mieć kogoś takiego, komu można bez oporu opowiedzieć o swoich przeżyciach! W środe odzyskałam pierścionek, wyglada jak gdyby nigdy nic się nie wydarzyło, a ja jestem teraz totalnie przewrażliwiona i obchodzę się z nim jak z jajkiem. Wczoraj świetnie spędziłam dzień. Mam chyba najlepszą mame na świecie. Jest moją przyjaciółką, niezawodna i niezastąpioną. Jest moją dumą, moją motywacją. Kocham ją niesamowicie mocno i cieszę się z tego jakie dobre mamy relacje. Jutro wyjeżdzam.. Wczoraj zaczęłam się pakować, dzisiaj torby są już pełne po brzegi. Jest mi smutno. Będzie mi brakowało codzienności jaką tu miałam. Pewnie przyzwyczaje się tak samo jak w tamtym roku i tak naprawdę chce być w moim mieszkaniu, jednak dom rodzinny ma największą siłę. Jest mi tak niezmiernie smutno tego wieczoru, że zupełnie nic nie pomaga. Będę tęskniła za wszystkim, naprawde za wszystkim.. Za mamą, za Julcią, za dziadkami, nie sądziłam że kiedyś to powiem, ale nawet za tatą też będę tęskniła. Będę tęskniła za psem, najmocniej.. I za kociakami, za pokojem, za każdym pomieszczeniem i meblem tego domu. Za tym powietrzem, za podwórkiem na którym czuję zawsze wymarzony spokój. I będę wracała tu z ogromną przyjemnością. To naprawdę fajne.. Wielu ludzi w moim wieku chce jak najszybciej wyrwać się z domu, a kiedy '' pójdą na swoje '' nie mają ochoty wracać już wracać, nie odwiedzają rodzin, nie tęsknią, albo tęsknią ale nie przywiazują do tego wagi. A mój dom jest dla mnie cenniejszy niż diament.
Chyba najbardziej przykro mi, że wracam tam sama, to spory cios... ale takie właśnie jest życie.

Zrobiłam dzisiaj coś co zdarza mi się bardzo rzadko.. Nie ma bowiem wielu takich sytuacji, gdzie dla drugiej osoby z czegoś rezygnuje. Dziś zrezygnowałam. Czuję się z tym tak..lekko. Zrezygnowałam, bo uszczęśliwiając tą osobę uszczęśliwiłam też siebie. A ten uśmiech.. jest dla mnie wygraną, jest wszystkim.

 

 

 

 

'Tu jest nasz dom
przepełniony miłością
ja czuję to
zamykając oczy
ja wciąż widze go
zarażony jego pozytywną energią
zawsze powracam do niego. 

Tu jest nasz dom
przepełniony miłością
ja czuję to
zamykając oczy
ja wciąż widze go
dla mnie on 

jest niczym siódme niebo. '

 

 

 

 

 

 

 

 

madmark Bardzo fajny wpis.
30/09/2017 11:38:05
zielonysmerf ale masz śliczne włosy *-* ciesze się ze z pierscionkiem już wszystko ok :)
30/09/2017 8:37:55