14.10.2013r ; ** 

2013/09/09   

 

« następne   poprzednie »

JEBAĆ FAŁSZYWE TWARZE MARKEREM JE ZAMAŻE !

 

Dziś byłam w szkole, ale w niej nie byłam haha !:D

Dianka, Andzia :*

<3 <3 <3 !!

Jebany fałszyyywcu pokazałeś jaki jesteś ! :)

KMWTW..

________________________

-Wiesz co Ci powiem?
Dorośnij Chłopczyku. Taa

Mówisz że ją kochasz, lecz, naprawde chcesz ją tylko w łóżku,kiedy dobrze cie popieści umiesz nazwac ją kwiatuszku,chłopcze zastanów sie dobrze czego od życia chcesz,mówią bierz to bierzesz słowa nie znaczące,lecz takie czyny daleko nie prowadzą albo ja pokochasz,albo ciebie inni ludzie zgładzą.Bo w życiu tak naprawde nie jedna mądra kobieta nieraz płakała jak głupia przez swojego faceta.Bo przecież wy tylko chcecie sie ostro najebac, pójśc z kolegami wyrwac dupe gdzieś na melanż,a laski głupie wam ufają, a pragna was jeszcze bardziej,wielu z was to cioty,sory przy kolegach rola "twardziel".
Wybacz chłopak że tak ostro,ale co bys zrobił kiedy twój przyjaciel wbiega z placzem,krzycząc głośno,że niestety znów ktoś złamał jemu serce, zdradził go z tą tanią kurwa?
Macie w Dupie miłośc chłopcy,miłośc ma was w dupie,trudno!

Zapraszam! ;)
4 komentarze
smajlovva  - 10/09/2013 7:07:27
Misi Śliczna <3!
notruenolove - 10/09/2013 14:56:21
:*

lovestory81  - 10/09/2013 8:23:10
teraz wszyscy są fałszywi , przyzwyczaj się ; *
notruenolove - 10/09/2013 14:56:12
jest koleeżanka i jest fałszywa morda ! :D jebać Tych co w oczy przyjaciele ! :)

Najnowsze wpisy

Wpis notruenolove

 

Wpis notruenolove

 

Wpis notruenolove

 

Wpis notruenolove

 

Wpis notruenolove

 

Wpis notruenolove

 

Wpis notruenolove

 

Wpis notruenolove

 

Wszystkie wpisy