Photoblog.pl

Załóż konto

Wpis nioniusiowa

Zyjemy:)

Duzo sie dzieje,duzo sie pozmienialo...

Narazie nie wiem czy na lepsze czy gorsze...

tydzien weselny bardzo  udany ^^ z moim misiem uklada sie dobrze, plany na najblizsza przyszlosc tez rzutuja pieknie...oby wszystko sie spelnilo <3

Na dniach MOZE okaze sie co z praca :v

A co do stajni to dalej dupa:C wszytsko bedzie zalezec wlasnie od pracy i tego czy i jaka ja znajde...

 

Jutro chillin z misiem - jedzonko,kcyk,film i przytulanie...ciezkie dni przezywamy tak<3

Wpis nioniusiowa

Jakie to zycie jest do d***...

Jak nie urok to sra***a ..i taka prawda niestety

 

Poprzedni weekend mimo panienskiego i pozornie fajnej zabawy pelen nerwow,placzu,stresu...chlopcy mieli kawalerski w warszawie..do piatku do niedzielnego wieczora...a my glupie kazda wpatrzona w telefon oczekujaca jakis wiesci od nich...

Teraz miał byc spokoj to znowu jeden z naszych ost weekendow sesji i Dawid ma tyle egzaminow ze nie wiem czy do soboty sie zobaczymy ...ja na szczescie mam 2 albo 3 zaliczenia...za to odbije sie to na mnie we wrzesniu,..

Ciag dalszy żalu...- przez to ze od maja jestem bez pracy skonczyly mi sie fundusze..zaplace ubezp.auta rate 1500 zl, dam do koperty na wesele i zostaje z niczym...0 na koncie!

Takze od 2 tyg juz nie jezdze do stajni bo nie mam za co...a paliwo zamiast taniecto drożeje ...

Jestem w takiej mega kropce...ciezko znalezc prace,ciezko nie chodzic smutnymsfrustrowanym jak wszystko nie idzie tak jak bysmy chcieli...

Mam nadzieje ze w sobote po uczelni jak sie przytule do Dawida to chociaz troche nerwow zejdzie...

wlasnie w sobote...moze sie uda isc chociaz na jakis spacer przed weekendem...strasznie sie tym wszystkim stresuje...

Nie odbija sie to dobrze na zdrowiu...

eh wszytsko nie tak

Wpis nioniusiowa

Z sobotniego wesela ^^

 

Ogólnie to zycie jest niesprawiedliwe i kopie w dupe wtedy kiedy nie powinno:)

'Masz odwagę by marzyć to masz też odwagę te marzenia spełniać''...trzeba miec twarde dups**:)

 

Wpis nioniusiowa

Ostatnio duzo sie dzieje :)

Wesele juz w sobote !

za tydz panieński a za 3 tyg nast wesele!:D

Sie w koncu wytańczymy!

 

Dzisiaj pojechałam zrobić rzęski,jutro działam sama ze swoimi pazurami a w pt z paznokciami tesciowej haha:)

 

Ogolnie to na studiach jestem w czarnej d**e :X

A z praca to juz wgl kicha..nic nie moge znalezc :<

Trzeba ogarnac bo w sierpniu najprawdopodobniej śmigamy na jakies wakacje w 4^^

 

 

Wpis nioniusiowa

Jak jutro nie bedzie padac to rano skocze do tego Pana ^^

W takie upały jazdy sobie odpuscimy o 12 w poludnie ale może jakaś kąpiel i tawka dobrze nam zrobi!

Po stajni do babci a potem bede czekac na misia!

Ogolnie to jutro w nocy rodzice z babciami wyjezdzaja nad morze a ja zostaje bo studia:c

Db ze Dawid jeszcze jest to chociaz spedzimy troche czasu razem na spokojnie po tych wszystkich samotnych dniach!

 

a teraz trzeba leciec spać bo rano do szkoły na konsultacje z projektem:o

Wpis nioniusiowa

Jakieś z ost wizyty w stajni:)

W weekend niestety nie udało mi sie dojechac do stajni..:<

za duzo sie działo:C

Wczoraj dzien na wariackich papierach...nerwy,smutek.

wieczorem final Real Madryt z Liverpool'em - fajny mecz :)

A dzisiaj rano sie kiepsko czułam a na 15:30 musze być na uczelni zdać zaległego kolosa z angielskiego:x

Musze sie teraz pouczyc bonie bylo na to  czasu hahhaha

A od jutra moja mama ma wolne :o bd wojny ? a moze nie hahaha 

jutro chyba bd jechac oddac auto do komisu, ogolnie jazda jak nw;o 

No i w koncu mam nadzieje bede mogla sie widziec z Dawidem...

 

trzymajcie kciuki...

ehh

Wpis nioniusiowa

Jutro jak nie bedzie padac pojade do tego łosia :)

 

Dzisiaj rano pozałatwiałam cześć spraw, kupiłam część prezentu na urodziny a teraz czekam az Dawid skonczy prace bo musimy skoczyc na zakupy jeszcze i moze jakis filmsb obejrzymy ^^

 

Ogólnie to rozgladamy sie za mieszkaniem a SZUKAMY pracy :C!

Wpis nioniusiowa

Takie piękności dostałam od Sylwii z weekendu! 

Łobuz jeden!

 

Dzisiaj jade do tego pana, w sumie nie wiem co bedziemy robić hah - może jakaś lonża?

A po stajni na obiadek do babci:)

Jutro rano lecę w odwiedziny do technikum a przy okazji nauczyciel pomoże mi z praca zaliczeniową na studia haha:D!

w koncu bedzie z glowy bo nikt tego nie ogarnia xdd

 

Wczoraj jechalismy z rodzicami po auto - w koncu kupil samochod i nie bedzie marudzil hahaha

 

tam dam dam...

 

Wpis nioniusiowa

Dzisiejsze piekne ^^

Góra Żar - kolejna do naszej kolekcji<33

Super dzien !^^ Wczoraj tak samo extra jak dzisiaj <3 z tym ze dzisiaj w wyjazdach a wczoraj w domku w sumie^^

Dojechalismy,weszlismy,posiedzielismy na trawce podziwiajac widok, opalilismy sie az za bardzo wiec weekend mozna zaliczyc do udanych !<33

 

A teraz z mniej przyjemnych rzeczy...paliwo po ponad 5 zl...dawno tego nie bylo ...kogos pogielo ito ostro...

Dalej szukam pracy...ale ogolnie mam w uj dylemat z tym zwiazany...co nie zmienia fakty ze kasana drzewach nie rosnie...

 

Oj czemu to nie tak wszystko łatwo jak mowili...

Wpis nioniusiowa

Dzisiaj z rana lekarz...

Wyniki z krwii dobre w wiekszosci 0 troche brakuje mi magnezu i sodu w organizmie a tak to oki

Hemo tez zaczela POWOLIIIIIIIIIIII spadac, ale wazne ze nie rosnie!

A poza tym jakos leci...raz lepiej raz gorzej..czesciej gorzej ale leci...

Jutro albo w niedziele jedziemy z misiem do żywca albo wisły bo to jeden z nielicznych weekendów gdzie oboje mamy wolne wiec trzeba korzystac ^^

A dzisiaj chill w domu :) pogoda brzydka to jak tylko miś wroci z pracy wskakujemy pod kocyk i bedziemy odpoczywac hah ^^

 

Jakos tak bez celu to wszytsko...

Wpis nioniusiowa

Jakos leci...zyje!:)

Żyje hm własnie...duzo sie wydarzylo w ciagu ost kilku dni...sprawa z pracą rozwiązała sie sama w sumie...

Co do studiów, to wczoraj i dzisiaj uczelnia  - zaczely sie projekty,egzaminy itp...duze zamieszanie...

Jakos trzeba dac rade...

dzisiaj po zaliczeniach z rysunku i angielskim mielismy ''wycieczke' dp Tychów...przeszlismy z buta jakies 12 km ...wykladowca wyprowadzil nas na drugi koniec miasta paktycznie i stw ze tu sie rozstaniemy i ze sami mamy wrocic tam gdzie zostawilismy auta...wiec kolejne km pieszo w upale po auto...potem dojechac w takich godiznach do domu tez tragedia...jak juz dotarlam to myslalam ze umre...z tego ciepla i wgl tak mnie glow abolala,nie dobrzemi bylo,bolaly mnie kolana i wgl jakies dreszcze:o nw czy za duzo na sloncu potem upal w aucie..nie mam pojecia...

Jutro musze ogarnac rysunki do oddania na zaliczenie jeszcze i ustalic termin egzaminu z innego przedmiotu bo wypada akurat w wesele... a w czerwcu sa az 2 i akurat w sesji takze bedzie katastrofa..oby nie zostala nam z Dawidem ostatecznosc cyzli KAMPANIA WRZEŚNIOWA!

bo na wrzesien mamy zupelnie inne plany! - duzo przyjemniejsze!<3

A co do konia - fajnie! cos tam pracujemy, jezdzimy,tuptamy,lonzujemy sie. W jego zachowaniu juz totalna zmiana na + !

Powoli do przodu...!

 

 

Wpis nioniusiowa

Góra i Kaplica św. Anny w Pińczowie!

Kolejna góra zdobyta z moim misiem<3

Cały poprzedni tydzień z moim ukochanym na wsi - fakt,typowa majówka to nie była, odpoczynku było malo..dziennie wczesne pobudki i robota az do zmierzchu ale ogólnie na plus:)

W 99% plan na majówke wykonany, dziadek od Dawida chyba szczesliwy ze zmiany domu i podwórka itp a wesele coraz blizej:)

Ale żeby nie bylo tak sielankowo...znowu cięzko myslę nad zmianą pracy...:v

Musze się chyba przemęczyć do końca maja a ptm zobaczymy...ehh

ciezko jest ...

 

 

zeby wszystko bylo prostsze...

Wpis nioniusiowa

Jak to się mówi?

Ujowo ale stabilnie...

 

 

Wpis nioniusiowa

Oj duzo sie dzieje ostatnio!

weekend intensywny ! spedzony na wsi z misiem^^

W pt djechalismy wieczorem to szybkie piwko, pogaduchy i spac haha 

w sb od 7 rano malowanie,sprzatanie i sadzenie kwiatkow ^^:D 

Wieczorem pojechalismy na grilla, swojskie winko,placz ze smiechu haha i spanko z moim misiem tak uroczo<3

Dzisiaj sprzatanie i koncowka malowania i do domu :)

Jutro praca 5 albo 6 godzin, wtorek tez a ptm chyba w pt albo pojde w srode i spokoj bede miala z praca az dp 6 maja haha :D tak to bd to!!

Teraz sie ogarniam..rozpakowuje torby i trzeba isc wczesniej spac haha

 

tam dam dam...

jeszcze 7 dni!

Wpis nioniusiowa

Wiosenne mordki:)

 

Szukam innej pracy...znowu...nie ma opcji..

Caly weekend na uczelni...mam dosc..niby czesc zdana ale gdzie tam reszta...

dosc mam...dzisiaj zrobilam sb wolne bo sie tak kijowo czulam ze wstac nie umialam...

Wieczor W KONCU z moim misiem!<3 winogronka,film, herbatka i przytulanie ^^

Jutro niestety do pracy na 8:30 ale coz...trzeba...

 

Jesli ktos mialby jakies wieści o pracy dla technika architekta krajobrazu, jakies biura projektowe, rekultywacji,zielen miejska itp to ja chetnie...serio!