Photoblog.pl

Załóż konto

wesolych!

Wyświetleń: 120

Wesołych świąt kochani!

Wczoraj nie było czasu na komputer takze zyczonka dzisiaj!!

Spokojnych,zdrowych i konskich!

 

Wczorajsza wigilie chyab zapamieta kazdy haha zostalismy na ponad godzine bez pradu wiec kolacja przy świecach i wgl tak klimatycznie:D

Dzisiaj tez u babci - przyjedzie Dawid i wgl takze monopoli pojdzie w ruch na pewno ahhaha

Jak co roku xd

 

A teraz ucieka pomagac babci robic obiad haha 

 

milego:) 

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika nioniusiowa.
zkoniowananamaxa Świąteczne miśki ;*
Akurat na Święta taka "niespodzianka" :D grunt, żeście dali radę!
01/01/2018 20:28:29
:)))