Photoblog.pl

Załóż konto

Forever. 

2014/03/03   

old photo

« następne   poprzednie »
old photo

Jeju to zdjęcie jest już wszędzie ;o.

To dziwne że jeszcze tu tego nie było. 

Wczoraj właściwie zwykła sobota. 

Nic się w sumie ciekawego nie działo :(. 

Dzisiaj na 8:30 kościół. 

No i potem pojechałam z Klozą do Gdańska spotkać sie z Dominikiem xd. 

Byliśmy w GB , chwilę pochodzić. 

A potem zaciągnęłyśmy go do Gdyni :). 

Po jakimś czasie doszedł jeszcze Szymon i Pati. 

Wieczorem jeszcze parę przygód z Patką hehe. 

No i właściwie fajnie dzisiaj było :).

Ale oczywiście ktoś mi musiał jednak humor popsuć ;/.  

A teraz siedzę i już zasypiam ... 

Nic mi sie nie chce , znowu ;/. 

Jeszcze wszystko mnie boli i źle sie czuję ;/. 

 

 

 

1 komentarz
niezwyklex3zakochanax3  - 03/03/2014 20:26:16
Ładnie.*.*

Najnowsze wpisy

...

30/04/2014 12:41:10

free time

27/04/2014 15:17:01

Wpis niiikki

12/04/2014 1:14:23

jeszcze trochę urodzinowo

11/03/2014 22:56:59

Sto Lat ;*

09/03/2014 0:21:51

bad time

07/03/2014 18:32:13

...

05/03/2014 23:25:45

old photo

03/03/2014 0:31:21

Wszystkie wpisy