Photoblog.pl

Załóż konto

Konie-Ja-Frends:) 

2012/02/06   

Pustka

« następne   poprzednie »
Pustka

Kolejny dzien spedzony nad czym?

Nad niczym....

Nad mysleniem?

Moze.

Nad szukaniem?

Moze.

Na ucieczce?

To napewno.

 

Przyjaźń jest jak nieśmiertelnik - to blady kwiatek, ale niewiędnący nigdy. 
Henryk Sienkiewicz 

 

Na czytaniu ? Zdecydownie.

Pytanie? 

Co dalej?

 

Życie na poczekaniu


 

Życie na poczekaniu

Przedstawienie bez próby

Ciało bez przymiarki

Głowa bez namysłu

 

Nie znam roli, która gram,

Wiem tylko, że jest moja, niewymienna

 

O czym jest sztuka zgadywać muszę wprost na scenie

 

Kiepsko przygotowana do zaszczytu życia

Narzucone mi tempo akcji znoszę z trudem

Improwizuję, choć brzydzę się improwizacją

Potykam się co krok o nieznajomość rzeczy

Mój sposób bycia zatrąca zaściankiem

Moje instynkty to amatorszczyzna

Trema, tłumacząc mnie tym bardziej upokarza.

 

Nie do cofnięcia słowa i odruchy,

Niedoliczone gwiazdy,

Charakter jak płaszcz w biegu dopinany,

Oto żałosne skutki tej nagłości.

 

Gdyby choć jedną środę przećwiczyć zawczasu.

Albo choć jeden czwartek raz jeszcze powtórzyć,

A ty już piątek nadchodzi z nieznanym mi scenariuszem.

 

Czy to w porządku?- pytam

Z chrypką w głosie, bo nawet mi się dano odchrząknąć za kulisami.

 

Złudna jest myśl, że to tylko pobieżny egzamin

Składamy w prowizorycznym pomieszczeniu

Nie, stoję wśród dekoracji i widzę jak są solidne.

Uderza mnie precyzja wszelkich rekwizytów.

Aparatura obrotowa działa od długiej już chwili,

Pozapalane zostały najdalsze nawet mgławice.

Och, nie mam wątpliwości, że to premiera,

 

I cokolwiek uczynię, zmieni się na zawsze

w to co uczyniłam.

 

 

 

4 komentarze
gosc - 09/10/2013 22:47:55 z telefonu komórkowego
Siemanko natalia5614, fajne fotki :) BTW. Powinno Ci się spodobać: http://tinyurl.com/zdjecia-fbl
gosc - 28/06/2013 20:32:08 z telefonu komórkowego
Mrrr natalia5614 ;* <3 http://gitesy.pl/5606/Po_prostu_jestes
aya0chan  - 13/02/2012 20:09:41
Coś tak depresją zieje od tego wpisu... Wszystko ok ? :*
bonsirek - 07/02/2012 19:19:21
kupe lat dziewczyno :* :*

super fotka :)

Najnowsze wpisy

Pustka

06/02/2012 20:35:04

Wpis natalia5614

23/12/2011 10:14:42

Sens

16/04/2010 18:37:47

18

11/04/2010 13:46:51

Arab

08/04/2010 21:40:12

Wiosna

07/04/2010 15:44:44

Ramon 2010

05/04/2010 18:52:25

2010...

19/02/2010 21:35:12

Wszystkie wpisy