Photoblog.pl

Załóż konto

"Gdzie jest mój sen?" 

2010/08/21   

Whatever

« następne   poprzednie »
Whatever

Czasami nie możemy dosięgnąć czegoś, co jest w zasięgu ręki.
Heh to takie zabawne, jacy my jesteśmy słabi >.>
LOL, nie mogę na niego patrzeć, jestem śmieszna >.>

2 komentarze
raszjaa  - 02/09/2010 21:31:28
tutaj Kira4, nowy fbl ;)
noirecat  - 21/08/2010 20:33:41
hehe, wiem o co loto ;p alez foty walisz no nie pogodosz xD

Najnowsze wpisy

Sun-chan, des

13/09/2010 12:00:23

Whatever

21/08/2010 1:19:58

Sometime....

13/08/2010 0:59:18

08/08/2010 15:20:06

Inna rzeczywistość...

18/04/2010 19:46:36

Z córcią Ulkenem XD

05/04/2010 23:50:07

Pif paf

13/02/2010 20:18:53

Wpis mrocznyziemniak

15/01/2010 12:38:07

Wszystkie wpisy