Photoblog.pl

Załóż konto

nic ciekawego 

2015/03/10   

NASI CHŁOPCY SĄ NAJLEPSI

« następne   poprzednie »
NASI CHŁOPCY SĄ NAJLEPSI

Serio najlepiej to zrobili! :)

 

W poniedziałek rano niby że nic, na pierwszej lekcji wyszli na środek z siatką i zaczęli przemowę. Skończyła się ona mniej więcej w ten sposób:

-Doszliśmy do wniosku, że nawet, gdybyśmy kupili wam góre złota i tak byście tego nie doceniły. Dlatego..

Chłopaki. Rozdajcie Ołówki!

 

I była beka! XD ołówki kradzione z ikei i castoramy z naszymi imionami napisanymi długopisem. Ale to było wręcz urocze. Ja się cieszyłam, bo w sumie mieli małe powody, żeby coś takiego zrobić.

 

Ale okazało się że to nie wszystko. Po pewnym czasie dostałyśmy również tulipany i własnoręcznie robione wisiorki m&m. Są piękne! Na prawdę się postarali, siedzieli w szkole w ferie i je lepili! Kochane!

 

Ale okazało się, że to nadal nie wszystko! Dzisiaj miałyśmy ubrać się w legginsy. Nie wiadomo dlaczego. A tu nagle lekcja tańca! Są MEGAŚNI, serio, takich chłopaków w klasie to już chyba nie będzie. :)

 

wzruszające ;')

1 komentarz
Junior justkolka  - 13/03/2015 13:56:36 z telefonu komórkowego
Najlepsi kochani

Najnowsze wpisy

6
TLEŃ

22/06/2015 20:44:42

8
Wpis marysia2000

16/05/2015 18:56:05

3
Orkiestrowo

16/05/2015 18:21:15

3
NASI CHŁOPCY SĄ NAJLEPSI

10/03/2015 17:47:56

Skowroniunia

15/02/2015 17:56:43

Kot prawdę ci powie

13/02/2015 18:36:11

Stara klasa nie jest zła :)

12/02/2015 12:58:00

3
Beczka husteczka

10/02/2015 19:04:38

Wszystkie wpisy