Photoblog.pl

Załóż konto

12.10.12 P ;-*+21.02.18 SZ ;-* 
zapisz

PIERWSZY OBIADEK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wczoraj moje dziecię zjadło PIERWSZY OBIADEK- MARCHEWKĘ!

Ale jestem dumna! <3
zostawił tylko troszkę, dzis będziemy próbować jabłuszko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tata i syn

Tata i syn

Dziś dzień Taty, Tata z Synem ze wczoraj

moje wielkie miłości! *.*

 

 

Ojca nie można sobie wybierać..

Jakie szczęście, że moja mama ma świetny gust!

:-D

Wpis loczkova

Z rana takie cuda, pogaduchy, kawa.

Cały dzień humor, i napatrzeć się nie moge- koncepcja miała być ciemna zieleń, granat, czy bordowy..bo nigdy nie miałam takich kolorów. Znow wygrał inny! Cytując ; Kaśka, ale zrobisz bardzo ciemne za 2 dni będziesz pisać, że się źle czujesz.. Ja Ci mogę zrobić, ale ja tego nie widzę. Hahahah, kobiety! ;dd

Uwielbiam ten kolor, chyba w żadnym nie czułam się tak fajnie! *.*

 

21/06/18

W końcu wrociły, w końcu mam je przy sobie!

Plotki, spotkania, i to że są blisko no w końcu!<3
Kamila, Julcia+ ktoś w brzuszku *.*

Teraz czekamy na odwiedziny u Nas! 



Mój syn kończy dzis 4 miesiące, kiedy to zleciało ja się pytam ? oO
Pięknie gaworzy, krzyczy, wymusza, śmieje się, poznaje domowników.
Chwyta zabawki, ręce non stop w buzi. 

Kiedy jest oparty o ' nas ' sam sobie siada.
Uwielbia obserwować otoczenia, i koniecznie musi być uwaga skupiona na Nim,
uwielbia być hustany, noszony, i łaskotany. Prosto trzyma główkę.

Jest niesmowity. Przesypia całe noce, od 3 dni je zagęszczone mleczko,
w środku dnia daje mu malinkowe- zjada całe. Od jutra zaczniemy z marchewką i innymi rzeczami!
Jak ja uwielbiam być mamą, jak ja kocham mojego syna <3

Nie ma nic cenniejszego na świecie! <3

A niżej zdjęcia z dziewczynkami, tak Kochają Szymcia..
że ta mniejsza od 7 rano nic tylko tuli, i całuje hihi ;-
*

 

 

 

.

 

 

 

Jutro cały dzień urzedy, zakupy, a rano paznokcie. 

Tym razem mam ochotę na coś ciemnego ;-)


Jak u Was? Ktoś ma wakacje od jutra?:)
Pogoda jaka ? U Nas dziś bardzo grzmiało, ale przeszlo. 
Teraz jest okropny wiatr, że aż okna muszą być zamknięte.
Moi chłopcy już śpią, więc mam chwilke dla siebie hihi, kolorowych ! ;*

 

 

 

 

 

 

Wpis loczkova

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No co ja poradzę, że się jaram tym makijażem!
Więc jeszcze jedno ;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czary Mary ;D

14/06/18

14/06/18

 

 

 

 

 

 

Ze wszystkich kobiecych praw,
najwspanialsze jest bycie mamą <3.

Dziś byłam lekko zmuszona do wypisania zaproszeń..
jakoś nie chciało mi się za to zabrać, ale już gotowe! ;-)
i kolejny postęp- zamówiliśmy alkohol, przywiozą na dniach :D

 

 

 

 

 

.

Szymcio po szczepieniach senny, zmęczony, taki jak nie mój Pysiek.
Na szczeście gorączki nie ma, ale noc zbytno przespana nie była.

.

 

 

 

 

Zamówiłam dzis kosemtyki z Gemini dla Szymcia, a tam wyszło 3 stówy :D
Zdjęcia do wywoałania 400szt, i albumy <3
Jeden album dla Pysia na wszystkie zdjęcia, a drugi ' mój pierwszy roczek '
Będziemy układać, notować, wklejać.
a pamiątki na całe zycie <3

 

 

 

 

 

 

Weekend minął bardzo szybko, aż nie wiem kiedy to zlecialo!

Jestem bardzo zadowolona z NAUK PRZEDMAŁŻEŃSKICH, serio. Każdemu polecę tych wykładówców,  małżeństwo Państwa Babik i Ks. Stryczka!

Dzięki Nim, nie było owijania w bawełne, nudy a większośc tematów była zakończona żartem, bez tematu tabu- a wiele przykładów z życia :) Powiem szczerze, że jesteśmy z Misiem ponad 5 lat razem, i dziwne myśli mialam w głowie. Chyba już stresik i nerwy. Ale po takich wykładach umocniłam się tylko w przekonaniu, że chce być żoną! <3 

 

.

W końcu babcia wyszła ze szpitala- no nie mam kiedy jechać do Niej. Ale byliśmy u Niej w niedziele. ( miała zabieg na kolano- rok temu miała na inne także byłam spokojniejsza już tego roku ) 

 

.

Niedzielę zakończyliśmy super Piknikiem Rodzinnym u mnie w miejscowości. Lane piwko, grill, rodzina i znajomi, sąsiedzi. Miło spędzony czas. 

Kilka zdjęć z tego dnia dodaję; tzw MACIERZ POLONII, Patecki KIA

 

.

Zaś wczoraj bylismy w urzędzie załatwić papiery związane ze Ślubem Konkordatowym- czy w Polskim Urzędzie do chlery da się coś załatwić w 1 dzień? KURDE NIE.

 

.
Dziś byłam z Pysiem na szczepieniach, biduś śpi od kąd wrocilismy..na szczeście póki co gorączki nie ma.
Ważaymy już 6900! :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wpis loczkova

Weekend super spędzony, idealnie zakonczonym piknikiem!

Ale wicej na ten temat napisze wieczorem jak będę mieć czas ;-)

 

A tu Mama cyka foty, a Szymcio bawi się na ukochanej macie ;)

 

 

 

 

Miłego dnia! ;-*

Wpis loczkova

Kościół na Rynku Podgórskim w Krakowie, jest piękny!

Jestem zachwycona naukami, gdybym mogła to bym chciała częściej tego słuchać. Serio! Państwo Babikowie daja radę, i czadu ;D. Nawet nie wiedziałam,ze Pan M.Babik jest tak znany;) Wiele zrozumiałam, w wielu kwestiach poznałam Nas na nowo. Odpowiedzialam dziś sobie na kilka pytań które mnie nurtowalo,i krążyły w mojej głowie ostatnio.. Tak wykłady super, że będę tylko polecać. Na prawdę warto!! *.*

.

Do domku wróciliśmy byl grill. Moi brat z dziecmi u Nas i mojej Szwagierki na dniu dziecka- bo oni się przyjaźnią tak długo, że jeszcze ja z Pawłem wtedy się nie znaliśmy. I wcale sie nie poznaliśmy przez nich- to jest najlepsze:D Świat jest mały ^^

Miło spędzony wieczór, i cały dzień ;)

 

 

 

I jeden z pięknych cytatów z dzis;

 

Trzeba być trochę podobnym, by się rozumieć, nieco różnym, by się kochać

 

 

Dobranoc!

 

Wpis loczkova

Dziś byłam u mnie w Parafii po kartkę do ślubu.

Jutro i w niedzielę mamy nauki przed małżeńskie.

W przyszłym tygodniu sporo załatwien, i próbny makijaz (-: Obrączki leżą już od ponad miesiąca w domu czekają na swój dzień. Wybraliśmy klasykę- najpiękniejszy wybor. Wychodze z założenia,że obrączka to obraczka- a pierścionki mogą być cudaśne;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeżeli cokolwiek warto na świecie czynić,

to tylko jedno - miłować.

Jan Paweł II

 

 

 

 

 

Wpis loczkova

 

A tak mnie coś naszło, bierzemy udziął w konkursie ;-)

Jeśli macie ochotę oddajcie głos, dziękujemy! <3

 

http://pl.lennylamb.com/user/show_photo/44564

 

http://pl.lennylamb.com/user/show_photo/44568

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sam trzymam gryzaczek, dumna mama!<3

 

 

 

 

Jakby ktoś pytał- to mam najlepszego ochroniarza na świecie!

Mój prywatny idealny SUPERMEN SZYMON!<3

.

.

.

Co tam u Was?

U Nas całkiem przyjemnie. Dni lecą bardzo szybko. W końcu zrobiła się w miare pogoda, bo w piątek zatopiło miejscowośc obok. U Nas w sobote był dramat taka nawałnica przeszła.. Ale w końcu słonko! ;)

 Dzisiaj rano byłam na pazurkach- babcia została z małym. Później gotowałam pyszny obiadek. Po obiadku jeszcze gotowaliśmy bób..A na jutro zostanie fasolka szparagowa- szwagierka ma takie zachcianki, że kupiła. AAA i wymyśliłam na juro kopytka. No ja tam czekam aż wszystko urośnie, bo wszystko mamy w polu na ogrodzie. W tym roku zasialiśmy, i zasadziliśmy wiele rzeczy. Zerwać świeży koperek, czy cebulke jak dziś do obiadu coś fajnego, ten zapach, ta jakość. Najlepiej! ;-)

Zrobiłam porządki w szafach, stwierdziłam że po małym zaczynam jedna wystawiać rzeczy które są małe. Szkoda na strych dawać, i żeby leżały. A kiedyś ( może ) dla następnej dzidzi wolę kupić nowe, i mieć mega frajde z robienia nowej wyprawki! :)

 

W sobote i niedziele mamy nauki przedmałżeńskie, hihi :D 

 

Póki co mój supermen zasypia, ten większy już spi a ja buszuje po necie =D

Miłej nocy, kolorowych! :* :)