Photoblog.pl

Załóż konto

12.10.12 P ;-*+21.02.18 SZ ;-* 
zapisz

exif
Dodane ze strony mobilnej
Wyświetleń: 379

No cześć na dobranoc mówimy :)

Nie będę barwic, że jest tylko super, i 'cacanie'. Owszem Szymek jest grzecznym chłopcem. Wszystkiego jest ciekaw, jest bardzo silny z czego się bardzo cieszę że mam zdrowe dziecko, je pięknie bo po 90 ml co 3,5h glodomór mały. Niestety u mnie z pokarmem jest kiepsko. Bo za cały dzień może mam 30-50ml, przez co też ubolewam.. Śpi pięknie noce zazwyczaj od ok 22, do 4-5 rano na jedzonko, zje i potem wstaje 7-8 i budzi mnie ;)

Ale od 3 dni nasilają się kolki- w dzień. Okropnie się męczy, wczoraj było kiepsko. Ale dziś jeszcze gorzej, mój poszedł do pracy wiec nie posiedzial wcale przy nim.

Mały się meczyl, co chciał iść spać trwało to 5-10minut i zaraz wybudzal się krzykiem. Od 7 rano praktycznie non stop był na rękach.. Nic nie zrobiłam co miałam w planach, ale teraz jest On najważniejszy.Dałabym wszyskto by go to nie męczyło ;-( Coś okropnego.. Na szczęście od ok 15 już śpi cały czas, a teraz czekamy na babcie będziemy się kąpać, i jeść i mam nadzieję, że dziś pośpimy w nocy żebym miała ja siłę na jutro, a Misio musi o 3 wstać do pracy..

 

Czas leci, 2 tygodnie temu o tej porze uczyłam się wszystkiego, bałam się dotykać by coś nie zrobić małemu. A teraz się dotarliśmy, jest pięknie. Ja już żadnych objawów nie mam 'poprodowych' czuje sie super!:)) życzę każdej kobiecie takiego porodu, i dojścia do siebie od razu ^^ :d

 

 

 

 

 

 

 

~anial A odciągasz pokarm czy przystawiasz małego ? Im częściej przystawia się dziecko do piersi to pokarmu jest więcej. Nie patrz na laktator bo on całkiem inaczej wytwarza pokarm niż dziecko ssąc pierś. Dziecko ssąc pierś sam sobie nawet wytwarza pokarm i raczej nigdy nie jest go mało. Spróbuj może też herbatki na laktacje. I jeśli chcesz karmić piersią to musisz więcej przystawiać aa mniej dawać butelkę. :)
10/03/2018 19:10:41
Photoblog.PRO loczkova Dostawiam kiedy się tylko da na każde zawołanie itp. Herbatki nie herbatki, dużo melka, itp i wszyskto lipa.
10/03/2018 22:24:16

nieikoniec Kurcze, u nas tez problem z kolkami byl/jest i tak jak mówisz, przysypia, widac ze jest zmeczona i chce, a tu nagle pobudka ze strasznym placzem... az serce peka ;( ale nam pomagają kropelki Sab Simplex, tyle ze je mozna kupic w Niemczech tylko, wiec nie wiem czy masz taką możliwość, ale mozesz na fb na grupach dla mam popytac nieraz dziewczyny maja na sprzedaż nowe, nieuzywane jeszcze. One sa od pierwszego dnia zycia, bo nasz espumisan niestety od pierwszego miesiąca, a ten Sab Simplex nas uratowal i ulge przynosi niemalze odrazu... wiem ze jeszcze sa te rurki co odprowadzaja gazy, je dostaniesz w aptece, ale nie mam pojecia na ile to skuteczne... biedactwo malenkie... wiem co czujesz :(
08/03/2018 22:15:18
Photoblog.PRO loczkova Właśnie to jest najgorsze że ja patrzeć na to nie mogę ;-(. Dzięki za info, mam kumpla w Niemczech może coś poradzi, a na pewno warto spróbować ;)
09/03/2018 9:26:12

xourdream Jej, jaki on jest malutki <3 cudo małe :)
08/03/2018 19:23:04
Photoblog.PRO loczkova już nie taki malutki ;-P
08/03/2018 20:45:32
xourdream W tym wózku wygląda na ociupinke :):)
08/03/2018 21:29:59