Photoblog.pl

Załóż konto

YOU GET WHAT YOU GIVE 

2018/09/12   

 

« następne   poprzednie »
kiedy masz 25 lat i urodziny to ogólnie powinnaś podsumować swoje życie
ale pierdole
ogólnie moje życie jest teraz spoko, mam zajebista prace która uwielbiam, ludzi w pracy tez, mam takich przyjaciół których miałam i wiem ze juz beda na zawsze i mam kogoś z kim moge pogadać zawsze o wszystkim i na Niego liczyć w każdej sytuacji...
za pół roku juz takie nie będzie bo kończy sie umowa w pracy, stracę ze swojego życia zajebistych ludzi i wiemy ze pomimo moich i ich starań są pewne rzeczy których sie nie da przejść i niestety tej umowy nie da sie przedłużyć czy wyczarować etatu dla mnie, czy juz o tym myśle ? tak bo taka jestem, czy mnie to wkurwia ? tak,bardzo czy napisze dzisiaj cos mądrego ? nie ...bo
mam 25 lat
żyje chwilą, która jest
Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis littleblack250

12/09/2018 21:17:54

Wpis littleblack250

23/08/2018 17:07:42

Wpis littleblack250

28/07/2018 22:42:11

Wpis littleblack250

08/07/2018 20:25:13

Wpis littleblack250

13/05/2018 20:41:26

Wpis littleblack250

06/05/2018 11:32:39

Wpis littleblack250

01/05/2018 14:14:35

Wpis littleblack250

23/04/2018 21:14:37

Wszystkie wpisy