Photoblog.pl

Załóż konto

WHAT THE FUCK?! 

2012/04/27   

this conversation is over.

« następne   poprzednie »
this conversation is over.

czym dlużej sie nad tym wszystkim zastanawiam, tym większy mam rozpierdol. pięknie. kurwa, serce mnie boli. normalnie czuje jakby sie rozdzieralo na pól. jakis ucisk. ostatnio mysle tylko i wylaczonie o tej sytuacji. i co? i nic nie wiem, nic, zero. to wszystko jest jakieś pojebane. ja nie ogarniam. niby na logike, przeciez raczej  to do niego nie podobne. co jak co on se uczuc nie zmianiał z minuty na minute, po za tym, ze nic sie nie stało. tylko te durne zawody.. no kurde. czemu tak to nie mam barier, a jak staje przed osoba, do ktorej cos czuje to zabiera mi mowe? nogi jak z waty, nie funcjonuje jak czlowiek. a zreszta.. ja mam tego dosc. zawsze jest albo za pozno, albo za wczesnie, mhm. a czas mija, i mija, a szanse pozostają niewykorzystane. ja juz nie wytrzymuje tej ciszy. pada mi na leb, samopoczucie, zdrowie. na wszystko. po prostu no... zaczelo sie ukladac. juz myslałam, ze wyszlam, wyszlismy na prostą. a tu teraz bum, taka cisza, nawet nw jak sie skontaktowac. juz w tamtem weekend mielismy sie widziec, teraz majowka.. jesli sie cos stalo miedzy nami, jesli to sie skonczylo, ja sobie tego nigdy nie wybacze. nie pozbieram sie, ale chcialabym wiedziec na czy stoje.. gdybym go teraz ujrzala gdzies, zalozmy na miescie, ze przyjechal, ja bym sie chyba ze szczęscia poryczała. 17 dni odkąd tak nie pisaliśmy. a pewnie raczej odkąd ma wylaczonego fona to i tak  dobry tydzien. duzo spraw jest niejasnych mi na chwile obecną. dużo za dużo. nie mam nic do powiedzenia, nie mam sily. w każdym bądź razie.. gdy mamy szanse, obojetnie na co, by spelnic marzenia, zrobic cos, co chcemy od dawna, porozmawiac z kims, ale boimy sie.. moze juz nie byc takiej okazji. trzeba probowa, bo pozniej mozna załować, ze sie tego nie zrobilo. a bedzie juz za pozno. kurwaaaaaaaaaaaa, chciałabym cofnąć czas o te rypane 10 dni.. byc moze teraz bym juz siedziala sobie z nim, a nie sama i intensywniej myślać, ze nie ma sensu dłużej tu być. boli, bardzo boli, nie zycze komus, by tak tesknil za osoba, na korej mu zalezy, to wyniszcza..

 

http://www.youtube.com/watch?v=toWQ1p9Msls

this back and forth is killing me

 

oddaj strach, daj zaufanie, chwyć za rękę.

 

 


http://www.photoblog.pl/poemsaremyoxygen/114481675/wiez.html zapraszam.

 

 

   
17 komentarzy
milionvoicesinmysoul  - 30/04/2012 23:35:39
pięknie ;*
kuumaliinka - 01/05/2012 0:11:21
dzięki;3

verv  - 28/04/2012 19:53:08
ładne :)
kuumaliinka - 28/04/2012 20:39:49
dziękuję;d

x4ever  - 28/04/2012 19:29:14
` miło ;)
kuumaliinka - 28/04/2012 20:39:44
:)

avorrit  - 28/04/2012 18:20:14
ładne ;D
kuumaliinka - 28/04/2012 18:58:45
dzięki;3

meerrfy  - 28/04/2012 18:16:04
też i strasznie gorąco :C
maddnees  - 28/04/2012 11:43:33
ładnie ;)
kuumaliinka - 28/04/2012 12:40:08
dziękuję;3

maaajeek  - 27/04/2012 22:02:54
fajne <3
wb
kuumaliinka - 28/04/2012 12:40:00
dzięki;d

myownmovie  - 27/04/2012 20:02:18
ladne ;))
klikam fajne, wpadnij:*
kuumaliinka - 28/04/2012 12:39:52
dzięki;d

xxxmikaxxx1  - 27/04/2012 19:39:55
DZIĘKUJĘ ŻE JESTEŚ <3
kuumaliinka - 28/04/2012 12:39:26
nie ma za co.. :)

Najnowsze wpisy

the end

14/07/2013 0:39:18

City in a snow globe.

13/04/2013 12:54:14

Wpis kuumaliinka

07/04/2013 22:15:25

Wpis kuumaliinka

02/04/2013 17:04:34

we want the same thing.

08/03/2013 21:55:44

Wpis kuumaliinka

16/02/2013 16:49:51

Wpis kuumaliinka

23/01/2013 0:02:57

włamełe Wiktoriełe

21/01/2013 20:56:40

Wszystkie wpisy