Photoblog.pl

Załóż konto

WHAT THE FUCK?! 

2012/04/21   

ym.. papa?

« następne   poprzednie »
ym..  papa?

no więc tego.. jutro pogrzeb, na ktory nie jade.. nie chce, a po za tym nie moge, bo są zawody. em.. jesli do jutra, gdzies do wieczora nie napisze do mnie pewna osoba, przykro, ja to zrobie lub zadzwonie. jesli bd miał wylączonego fona, to pozostaje ten durny sms. czuje sie podobnie jak kiedys, a nie chce by to się tak skończylo. w sumie nie ma podstaw, ale sama w sobie sytuacja jest dziwna. ta, byłam uprzedzona, ale nie myślalam, ze to tak długo. po prostu no.. nie chce sie oddalić. nie chce niczego zaprzepaścić, tego co bylo, tym bardziej, że nie malo się zaangażowałam. taka niewiedza , bezsilność, bezradność to masakra. Człowiek widzi różne wizje. najczęściej najgorsze. pisze sobie czarne scenariusze. ma nadzieje, ze jednak sie myli, stara sie myśleć racjonalnie, ale nie wychodzi. taki strach oplata umysł. wyobrażamy sobie coś, co nas przerasta. wtedy zaczynają się różne rozmyślenia na tematy, które wprawiają nie za dobry nastroj. wmawiamy sobie to zło, choć nie chcemy. boimy sie, ze jednak tak sie stanie. a przeciez dlaczego? niby nie bylo ku temu powodow, ale zawsze moze sie zdarzyc. dajmy na to zaufanie. ktos jest o kogos zazdrosny, boi sie, ze straci ta osobe, te mysli moga go opętać, ten ktoś może się w tym wszystkim zgubić. ale w gruncie rzeczy, gdzies tak podświadomie ufa, i wie, ze jesli ta osoba naprawdę kocha, to ona będzie zawsze, że nic sie nie stanie. ale nadal te mysli. dopiero, gdy sutacja się rozjaśnia one znikają. tak samo teraz. niby wiem, jak jest, jakim On jest czlowiekiem, ze nie zachowalby sie tak, ze nie zmienia uczuc z dnia na dzien, ale tak dluzej nie miec kontaktu to tak.. hm. po prostu nie wiem co sie dzieje, jak jest, boje sie. nie wytrzymam dłużej bez niego. niech to sie już zmieni.. albo wyjaśni bądź cokolwiek. kilka dni mialo być. moze fakt, dopiero zaczyna wszystko wracac do normy, trzeba poczekac, a ja chce wszystko juz. wiem, nie powinnam. tyle, ze tyle razy ta osoba miala przyjechac, i zawsze cos. a teraz, jak sie widzielismy, ale oczywiscie, jak zawsze, musialo coś wypaśc, nie rozmawialismy, to taka swiadomosc, ze ta osoba jest, i na pierwszy rzut oka ma sie dobrze.. przychodzi taka mysl, czy moze jest mu dobrze beze mnie. bo czemu nie. kto by pokochał człowieka, który nie ma zalet.. no właśnie. więc.. nie wiem. może czas sie poddać. może trzeba polozyc się i poczekać, może kontynuować walkę. tylko jak? nie wiem. jest duzo rozwiązań, a gruncie rzeczy żadnego. mam metlik, oraz totalny rozpierdol. nie ogarne sie tak szybko, jesli to sie nie zmieni, to pewne.  chciałabym uslyszec, te durne, ale szczere 'Kocham Cię'..

pooooooooooooooooooooooddaje się znów.. heheheh.

http://www.youtube.com/watch?v=ntRXE7oLVf8

suddenly I long for you, my only love

 

było pięknie, a potem zaszło słońce i łzy powróciły, ulatniając wspomnienia i rozdrapując rany na sercu.

 


http://www.photoblog.pl/poemsaremyoxygen zapraszam.

11 komentarzy
funfypl - 22/04/2012 17:24:25
fajne, zapraszam do mnie funfy.pl
kuumaliinka - 23/04/2012 16:57:10
spk.

ilovecooke  - 21/04/2012 19:42:51
Super, zapraszam do mnie. : )
kuumaliinka - 21/04/2012 21:04:27
dzięki.

woooh  - 21/04/2012 19:28:47
fajne zdjęcie ;)
kuumaliinka - 21/04/2012 21:04:11
dzięki;d

wspomnieniamagiasa  - 21/04/2012 13:02:18
fajnie. ;D
kuumaliinka - 21/04/2012 16:30:36
dzięki;d

stawiamnamleko  - 21/04/2012 12:12:36
Pierwszorzędne! :) ;*
+Ułoży się <3
kuumaliinka - 21/04/2012 16:30:30
mam nadzieję, byle szybko..

porcelainmefisto  - 21/04/2012 1:10:00
Zatem życzę wytrwałości. To raptem kilka miesięcy. ;)

Najnowsze wpisy

the end

14/07/2013 0:39:18

City in a snow globe.

13/04/2013 12:54:14

Wpis kuumaliinka

07/04/2013 22:15:25

Wpis kuumaliinka

02/04/2013 17:04:34

we want the same thing.

08/03/2013 21:55:44

Wpis kuumaliinka

16/02/2013 16:49:51

Wpis kuumaliinka

23/01/2013 0:02:57

włamełe Wiktoriełe

21/01/2013 20:56:40

Wszystkie wpisy