Photoblog.pl

Załóż konto

Long way home. 

2015/03/19   

Modliszka

« następne   poprzednie »
Modliszka

Macie tym razem kosmitę modliszkową, Deroplatys lobata 

 

Fiu fiu, trochę tutaj sie zakurzyło. Jakoś niespecjalnie miałam (i mam) wenę do pisania, tyle się zmieniło a zaraz nic.

Koń zdążył zakuleć, odwiedzić klinikę w Glajwicach i powrócic do żywych. Jeździmy, aczkolwiek ciągle powoli i tak na 50% mocy -  czas pokaże, co będzie dalej.

Po tylu latach spędzonych z końmi, tylu godzinach w siodle i stajni, czuję że coś się zmienia. Że coraz mniej chce mi sie jeździć, a bardziej po prostu zajmować się koniem.

Koszmarnie nie chce mi się jeździć z nastawieniem na sezon, chyba wolę jeździć na chillu... bo to lubię po prostu  lubię pojechać na spacer, lubię pojeździć po drążkach, lubię polonżowac jak nie chce mi sie wsiadać.

 

 

Chyba zdałam sobie sprawę w końcu, że jest życie poza końmi, jest masa innych rzeczy którymi warto się zająć i jest masa innych priorytetów w życiu, ktore bardziej niż koń wymagają nakładu finansowego.

Niech koń będzie miłym dodatkiem, ot co.

 

W ramach życiowych planów spelniłam pierwszy z nich - kupiłam samochód! SEJCZENTO 

Startować raczej nie będę, bo ambicji brak, wiec została jeszcze zmiana pracy (rozgladam sie powoli, wysyłam CV) i mieszkanie z G 

4 komentarze
alaskaaa  - 19/03/2015 17:43:30
A to jest taka sama modliszka jak na fejsie? Bo ta jest zajebista! :D
I ja też tak mam ;) Mam okresy kiedy fajnie pojeździć sobie coś bardziej ambitnie ale i tak bez parcia, a są dni kiedy ,, w sumie to nie chce mi się jeździć- pojadę w teren" A ochota na ambitną jazdę myślę, że mi jeszcze przyjdzie w życiu, ale za lat naście jak będę mogła sobie na to pozwolić ;) ( i oby tak było, życzę sobie tego sobie i Tobie :) )
kolebka - 19/03/2015 19:18:18
Też z tego zalożenia wyszłam - jak mi wyjdzie w życiu, to bedę jeździć sportowo. Jeśli nie to poprzestanę na tym co mam, konie i jeździectwo w każdej wersji są fajne :)

natik - 19/03/2015 19:05:39
Oooo, notka! ;p
Byliśmy wczoraj z D na Disco Polo i z tej okazji oraz z okazji nowej fury - https://www.youtube.com/watch?v=GKbTC8Z_EGc xD
kolebka - 19/03/2015 19:17:37
hahaha okej, ide wyrywać! :D

Najnowsze wpisy

Modliszka

 

Zimowo

 

Olimp i Florian

 

Olimp

 

Olimp

 

Olimp

 

Olimp

 

Park linowy

 

Wszystkie wpisy
Zapraszam! ;)