Photoblog.pl

Załóż konto

do what u can to do what u love 

2011/09/13   

The Mainland

« następne   poprzednie »
The Mainland

oglądanie analogowych krajobrazów z różnych części świata napawa mnie niemiłosiernym smutkiem. ja tez chcę robić takie zdjęcia. chce sie stąd ruszyc. teraz. zaraz. spakować plecak, kupic bilet i byc jak najdalej od tego miasta. Np taki Paryż jesienia. kurcze jaki on piekny..a przynajmniej tak cudownie wygląda na zdjęciach. Nic nie poradzę na to, że nie kręci mnie siedzenie całe życie za biurkiem. Ja chce coś robic, chce mieć bezcenne wspomnienia. Wieszanie nudnych dyplomów na białych ścianach i zdobywanie nic niewartych tytułow zawodowych zostawiam wam.

17 komentarzy
damianzwardon  - 18/09/2011 13:43:04
bardzo mi się podoba :) zapraszam :)
surviving  - 18/09/2011 13:13:39
ładnie ;*
varsovie  - 17/09/2011 15:29:19
CUDNE.
absentia  - 16/09/2011 12:05:02
ten efekt to światełka z lampek choinkowych :-)
kontrargumenty  - 15/09/2011 16:26:45
kapitan :)
laureny  - 14/09/2011 20:33:28
fajna stylizacja ;)
kropq  - 14/09/2011 20:19:59
Ładne pismo ?! No coś Ty, nie lubie swojego pisma ;p
kropq  - 14/09/2011 20:10:58
<3
adaaa - 14/09/2011 17:06:40
o matko...mój brzuch,,,nie moge na to patrzeć!
kliszsza - 14/09/2011 19:21:14
co ty chcesz od swojego brzucha? :D ja dzis wygladam jakbym miala rodzic blizniaki haha :D

caroola  - 14/09/2011 19:19:43
ciekawy pomysł ;)
rockcity  - 14/09/2011 18:08:45
fajne :D
customkick  - 14/09/2011 16:58:47
świetne zdjęcie , naprawdę. ;-)
u mnie nowa , zapraszam. ;-)*
violoncella  - 13/09/2011 23:26:38
mam takie samo zdanie jak Ty ;) Mialabym depresje gdybym miala siedziec za biurkiem! A świat stoi otworem ! :D
pistachio  - 13/09/2011 15:31:27
Wspaniałe<3

Och, ja też bym się z chęcią gdzieś ruszyła, ale nie ma jak. ;c Musimy siedziec na tyłkach i zakuwać. Buu
rachuneksumieniaa  - 13/09/2011 10:21:55
fajne, fajne
secondroute  - 13/09/2011 7:09:22
zdjęcie jest świetne :)

Najnowsze wpisy

Abandoned

 

Wpis kliszsza

 

Simple fashion

 

The violet one

 

Feel free to be

 

Don't disappear

 

The last Hope

 

Dream on

 

Wszystkie wpisy