Photoblog.pl

Załóż konto

Kochaj mnie, mimo wszystko. 

2012/08/27   

 

« następne   poprzednie »
Kategoria:
Mrrr

siema :) u mnie dobrze. Dzisiaj Misiek<3 wpadnie. uhuhu może nareszcie przeczytam notkę z tego zeszytu *o* hm. Czarek wpadnie w ferie albo wakacje. Może w środę jednak się uda? hmm? oby ^^ Wczoraj z Koszadą. >.< i Pingerem przez chwilę. A mnie dalej dręczy pytanie, co za piosenki tamten koleś za nami puszczał. O.o dobra nwż.xd Db. niech tylko Michał wbije na fejsa/gadu. Musimy poważnie przedyskutować waszą wczorajszą rozmowę. dobra to by było na tyle. Ide ogarnąć jakieś śniadanie.

 

 

Now that I know what I'm without
You can't just leave me
Breathe into me and make me real
Bring me to life

 

Misieek

 

_______________

www.kaaamm.flog.pl

 

3 komentarze
xoxo - 27/08/2012 10:53:05
niech sie ten anonimek lepiej od cb odpierdoli. ;-)
kaaammflog - 27/08/2012 10:54:08
haha. oczywiście :3
xoxo - 30/08/2012 10:01:33
no a co? ma się dopierdalać o byle co? niech się lepiej ogarnie bo i ja niedługo wybuchnę.

Najnowsze wpisy

koniec

 

Wpis kaaammflog

 

27 października 2011r

 

Wpis kaaammflog

 

zła data.

 

Wpis kaaammflog

 

Wpis kaaammflog

 

Wpis kaaammflog

 

Wszystkie wpisy