On the way to wonderland 

2011/08/14   

Opisy ;)

« następne   poprzednie »
Opisy ;)

a ona marzy o chłopcu, z którym pójdzie na huśtawkę

 

a mimo wszystko wciąż mam nadzieję, pieprzoną nadzieję, że kiedyś popatrzymy sobie w oczy, pocałujemy się i będzie tak cudownie, że aż nierealnie.

 

 

mimo wszystko dalej mi na nim cholernie zależy, pomimo litrów wylanych łez, pomimo momentów załamania, pomimo tego, że jestem mu kompletnie obojętna

 

tyle rzeczy chciałabym ci wyjaśnić, powiedzieć, że po prostu nie wiem od czego zacząć - dlatego się nie odzywam

 

pamiętasz mnie jeszcze? kiedyś lubiliśmy ze sobą rozmawiać.

 

sprawiasz, że na mojej twarzy pojawia sie uśmiech. to takie banalne. banalny uśmiech, banalne słowa, banalne gesty, dające niebanalną całość

 

daj mi poczuć, że jestem dla Ciebie wszystkim.

 

a gdy grzecznie proszę, byś się od Niego odczepiła - to zrób to Mała, dobrze Ci radzę. w przeciwnym razie będe musiała Ci pomóc, a nie jestem fundacją polsat.

 

zwiedziliśmy siódme niebo. schwytaliśmy tęcze. spacerowaliśmy w wiosennym deszczu. słuchaliśmy porannych śpiewów ptaków. łapaliśmy dużo promieni słonecznych. było bajecznie <3

 

dajcie mi J, dajcie mi E, dajcie mi G, dajcie mi O - dajcie mi JEGO, natychmiast kurwa.

 

niektóre znajomości chciałabym zacząć od nowa.

 

siedząc w koszulce z napisem 'przeszłość niszczy przyszłość' uświadamiam sobie że to prawda

 

dziwne uczucie kiedy nie kochasz kogoś na tyle mocno żeby z nim być, ale na tyle by być o niego cholernie zazdrosnym 

 

pamiętasz te czasy, gdy szczytem marzeń było zostanie na dworze do późnego wieczora? gdy wyjazd do innego miasta wydawał się czymś w rodzaju podróży życia? gdy całym Twoim światem było rozpromienione osiedle i garstka kumpli 'na śmierć i życie' ? gdy jedynym zmartwieniem było to, czy lecą dzisiaj smerfy? czasem chciałabym wrócić do tych beztroskich chwil, złapać łopatkę w rękę, pobiec do piaskownicy i nie przejmować się absolutnie niczym budując cudowny zamek z piasku.

 

kiedy mówię 'nie patrzcie' to wszyscy patrzą, a kiedy mówię 'ej, patrzcie!' to nikt nie patrzy.

 

czy wpierdalając moje serce, kawałek po kawałku, musisz tak mlaskać, kurwa ?

 

jesteś jak zdechły owad na przedniej szybie, nawet gdy użyje wycieraczki jakiś ślad zostanie po tobie.

 

Poniżające jest kochać kogoś, kto tak rzadko o tobie myśli .

 

Wiesz, czego nie znoszę? Jednej rzeczy tylko. Nadziei. Zawsze, kiedy jestem pewna, że coś się skończyło, że nie ma sensu, że spalone i pozamiatane, uspokajam się i spokojnie brnę do przodu. Wtedy on kurwa przychodzi do mnie i z niewinnym uśmieszkiem mówi do mnie: "a może jednak...?" I rozpierdala mi wszystko na nowo

 

i będzie jak dawniej. czekaj kurwa, pierw muszę iść po szlugi do kumpla bo mi wykupią, wyrzucę jeszcze tylko puszki po piwie, zmyję ten makijaż, założę jakiś normalny ciuch, ogarnę te czerwone włosy, żeby kolor wrócił do normy, zaprowadzę serce do lekarza i wyeliminuję wszystkie przekleństwa ze swojego słownika.

 

 

miałam trudne dzieciństwo, teraz mam trudny charakter. Ty miałeś rozpieszczone dzieciństwo i teraz myślisz, że możesz ranić każdego na tym wyssanym z dupy świecie.

 

i przyznaj - nigdy nie pomyślałabyś , że to wszystko się tak potoczy, prawda? ja też nie.

 

jest dobrze, ale tęsknię za tym, co było kiedyś .

 

 

nauczmy się doceniać przyjaciół, bo życie nie kręci się wyłącznie na miłości. Bo gdy ten "jedyny" odejdzie to z kim potem będziesz wylewał smutki do butelki Finlandii o 5 nad ranem ?

 

pan 'idealny', zrozumiał, że ma wady, które tylko Ona akceptowała.

 

ja ona Ty on my oni - skreśl co drugie. idealna kombinacja <3

Recenzje kosmetyków,welcome!:)
18 komentarzy
partybitch  - 02/10/2013 12:18:01
fajneee. ;)
massedupmind  - 17/08/2011 16:47:49
extra :)
grzywaa  - 16/08/2011 17:22:20
i przyznaj - nigdy nie pomyślałabyś , że to wszystko się tak potoczy, prawda? ja też nie. - świetne po ostatnim pobycie na domkach ... się porobiło. a cytaty świetne . kocham :D
karmlcia - 16/08/2011 16:13:40
a mimo wszystko wciąż mam nadzieję, pieprzoną nadzieję, że kiedyś popatrzymy sobie w oczy, pocałujemy się i będzie tak cudownie, że aż nierealnie. <3 ;*


bosko mała ! ;)


http://sexualnyepizot.blog.onet.pl/ blog ;)
mischievoustriangle  - 14/08/2011 10:48:42
dziwne uczucie kiedy nie kochasz kogoś na tyle mocno żeby z nim być, ale na tyle by być o niego cholernie zazdrosnym . prawda :(
krolowaa - 14/08/2011 14:26:31
no własnie;/
mischievoustriangle - 14/08/2011 16:09:42
ehh, życie poje.ane ; /
krolowaa - 15/08/2011 13:55:14
noo... ;/

pooooola  - 14/08/2011 20:19:36
jest dobrze, ale tęsknię za tym, co było kiedyś .

<3
unreallovexd  - 14/08/2011 19:05:46
jest dobrze, ale tęsknię za tym, co było kiedyś .
<33
patta71  - 14/08/2011 11:04:37
Mega ;*
bywajkotku  - 14/08/2011 10:53:49
masz zajebiste opisy, uwielbiam je czytać < 3
zapraszam do mnie . ; *
nacia996  - 14/08/2011 10:19:44
super
wbijaj ;D
chocollat  - 14/08/2011 10:02:50
fajniutkie ... ;ddd
+ dodaje ;))
ann - 14/08/2011 9:45:06
daj mi poczuć, że jestem dla Ciebie wszystkim. <3
elooszmero  - 14/08/2011 9:19:19
jest dobrze, ale tęsknię za tym, co było kiedyś . ;33
truskawkowytymbarkx3  - 14/08/2011 9:12:20
ja ona Ty on my oni - skreśl co drugie. idealna kombinacja <3
Junior niezakochujsiewemnie  - 14/08/2011 8:56:14
b. ladne ;)

Najnowsze wpisy

Ważne

09/11/2014 17:54:46

Wpis jebne

06/11/2014 16:32:40

Wpis jebne

21/10/2014 18:00:05

Wpis jebne

26/09/2014 12:30:56

Wpis jebne

16/09/2014 18:54:30

Wpis jebne

15/09/2014 20:16:33

Wpis jebne

14/09/2014 20:55:27

Wpis jebne

13/09/2014 22:20:45

Wszystkie wpisy