Photoblog.pl

Załóż konto

I Like You ^ ^ 

idzzobaczczycietamniema

idzzobaczczycietamniema

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

`
No to ja zrobie Marcheweczce niespodzianke i cos napisze ;d

No to cos o nas ;d

Zakrecone obecnie szczególnie, bo podobno zakochanee ;d

i ogolnie jestesmy w swoim rodzaju fajnie kopnięte xD

No to moze jece..

Dobra. Ja juz skonczylam xD

By. Fryźka ;d

;*


Czym się zajmuję?
Marchewka w kazdej chwili za mna teskni
xD

Mój sprzęt fotograficzny

Profile obserwowanych

Najnowsze wpisy

Wpis idzzobaczczycietamniema

 

;d

 

;d

 

za czasów westernow xD

 

poczuły wiosnę ;d

 

Wpis idzzobaczczycietamniema

 

:)

 

Wspólniczki^

 

Wszystkie wpisy