Photoblog.pl

Załóż konto

Mądry nigdy się nie gniewa. 

2010/10/02   

 

« następne   poprzednie »

Było już tu...

 

Byłam w czwartek u Taty,więc i u Abry :D

Psisko musiało być zamknięte bo deszcz i wszędzie błoto straszne bo Tato nawiózł ziemii żeby równać podwórko.Tatry na podwórku,normalnie Tatry xd Dlatego aby Abrowy niedźwiedź się nie utaplał to siedział w zamknięciu.Pogłasiałam ją tylko i poszłam do domu a ta wyła i wyła...to poszłam znowu do niej,dałam jej garść chrupek,które olała...a jak odchodziłam to wyła dziesięć razy głośniej.Serce mi się kroiło...ale następnym razem pojadę jak będzie sucho!i pójdziemy na dłuuugi spacer i jakiś trening zobaczyć czy pies wszystko pamięta :)

W tym tygodniu strasznie w szkole będzie. :( dużo kartkówek,sprawdzianów i pytania :(

 

mam już 19 ocen z czego 11 to piąteczki :D są też 3 jedynki,dwie jeszcze nie poprawione.Ale staramy się,staramy :D 

15 komentarzy
lovedoog  - 13/12/2010 16:15:09
Świetne :)
można dodać ?
inmemory  - 21/11/2010 23:37:05
Jakoś tak odechciało mi się już prowadzić fotobloga - brak zdjęć i pomysłów/ochoty na pisanie notek. Więc usunęłam wszystkie zdjęcia i zostawiłam tylko to 1 i konto żeby odwiedzać znajomych.
Nooo to gratuluję :) trochę późno, ale zawsze
Weterynaria, no ładnie :) To w takim razie powodzenia i ucz się, ucz, a na pewno Ci się uda jeśli tylko chcesz :) Zresztą widzę, że oceny masz bardzo dobre, wiec oby tak dalej :)
Rozumiem, tyle zajęć, to nic dziwnego że rzadko tu bywasz.

No tak, pogoda czasem potrafi zepsuć plany... I jest udręką dla właścicieli szczególnie długowłosych psów, niestety wiem coś o tym ;)
Abra na pewno wszystko pamięta, a nawet jeśli to na pewno szybko to nadrobi :)

Hihi, ja już nie mam kartkówek ani sprawdzianów ;p będę miała gorsze rzeczy niestety ;p

Pozdrawiam i jeszcze raz powodzenia :)
toldik5  - 15/11/2010 14:51:01
jakie spojrzenie .. ^^
gratuluję ocen : )
janka17  - 15/11/2010 14:43:10
;))
superrr;p
kiedy ja te twoje wariaty widziałam;/ cichutko tu bez nich ;////
oddawaj je!!
:**
sweetlady12  - 12/11/2010 19:47:29
Nom cos tam bedziemy probowac..narazie kupilam mu szelki zaprzegowe,,smycz z am, i pas..narazie sa to treningi a tak powaznie to zaczniemy na wiosne...Dzieki..Hmm wiesz nuda na Białce trzeba czyms sie zjac a to pole juz mi zbrzydlo xD xD Heh kilka lat w te same miejsca ..trzeba cos nowego wymyslec xD Xd A co tam u was..?
noonday  - 23/10/2010 18:10:12
Słodki:):*;D
musia85  - 11/10/2010 23:23:17
hejo
co tam slychac? jak agility? my od kwietnia do teraz na kursie, ale przerwa bedzie bo idzie zima.... super jest
bladi2392  - 10/10/2010 10:02:07
śliczny
kamaisitek  - 03/10/2010 11:33:15
kochane !
iandmydog  - 03/10/2010 10:37:35
śliczny jest
Abra za tobą pewnie bardzo tęskni
zwierzakigora  - 02/10/2010 22:44:13
ja to mam dopiero kilka ocen tylko ; ) naszczescie jeszcze zadnej pały ; )
uściskaj psiaki jak je bd widziala ; D
michasink  - 02/10/2010 21:57:17
ale drapie ;D
madammal  - 02/10/2010 20:28:26
Nieźle ci idzie w szkole ;)
operatingxdrug - 02/10/2010 20:27:04
ładnaa ';P_
magjula  - 02/10/2010 19:45:38
minka super :)

Najnowsze wpisy

Wpis greenstreethooligans13

07/01/2012 18:08:04

Wpis greenstreethooligans13

12/03/2011 11:22:27

Wpis greenstreethooligans13

29/12/2010 20:29:42

Wpis greenstreethooligans13

02/10/2010 19:41:26

Wpis greenstreethooligans13

25/09/2010 13:49:44

Wpis greenstreethooligans13

31/08/2010 8:08:04

Wpis greenstreethooligans13

04/08/2010 21:41:48

Wpis greenstreethooligans13

04/08/2010 15:04:51

Wszystkie wpisy